Lejlighed :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
15 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Lotte14

For 1½ år siden flyttede jeg sammen med min søster i lejlighed(vi fik den efter 4 måneder), men nu venter min kæreste og jeg barn sammen til januar, så vi skal selvfølgelig have fundet vores egen lejlighed hurtigst muligt. Vi blev skrevet op til lejlighed i det boligselskab hvor min søster og jeg har lejlighed den gang hvor vi fandt ud af at jeg var gravid (i maj). Jeg valgte så at skrive en mail til boligselskabet her idag for at høre hvad nr. på ventelisten vi var, og fik svaret at vi ligger som nr. 156 (omkring 1 års ventetid)  Jeg har tit hørt at det har en "lille" betydning at man venter barn og allerede er inde for boligselskabet, så det spurgte jeg så om, og fik bare svaret "nej for i har jo ikke selv en lejlighed. Vi skriver når der kommer noget"

Det skal lige siges at det er rigtig dejlige lejligheder, og de er billige da vi ikke har råd til at give at meget i husleje da jeg kun er på su.

Hvad ville i gøre hvis i var i vores situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Sofia

Er det en mulighed at din søster kan flytte ud, så din kæreste og dig kan få den lejlighed du bor i nu?

Ellers ville jeg lede andre steder med kortere ventetid, så I har bolig i god tid inden babyen melder sin ankomst

Anmeld

7. september 2010

LouiseNielsen

Kan i ikke se om i kan finde noget privat??

Nu ved jeg ikke hbad huslejen er. Men her kan vi faktisk leje en hus til samme  beløb som vi giver for lejligheden....

Kh Louise

Anmeld

7. september 2010

Lotte14

Sofia skriver:

Er det en mulighed at din søster kan flytte ud, så din kæreste og dig kan få den lejlighed du bor i nu?

Ellers ville jeg lede andre steder med kortere ventetid, så I har bolig i god tid inden babyen melder sin ankomst

Desværre ikke, lejligheden er på 4.sal, vi bor i Nordjylland og min kæreste arbejder ofte på Sjælland så han er væk 4-5 dage om ugen, og da jeg døjer lidt med min ryg, så synes vi ikke at det er muligt med en nyfødt.

Anmeld

7. september 2010

Millesmammi

LouiseNielsen skriver:

Nu ved jeg ikke hbad huslejen er. Men her kan vi faktisk leje en hus til samme  beløb som vi giver for lejligheden....

Kh Louise

jeg lejer også privat, det er rigtig godt og billigt!

men man skal kigge ordenlig efter hvis det er privat, for der kan tit være svamp eller fugt!

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

Jeg ville vente eller måske lave en deal med din søs om, at hun kunne flytte

Anmeld

7. september 2010

Lotte14

LouiseNielsen skriver:

Kh Louise

Det er en 3 værelset på 91 m2 til 4500 kr. om måned. Vi har kigget lidt på nettet hvor det har været ved private, men det er rent ud sagt mest noget gammel lort, hvor selve badet er ved toilettet så men halvt står på det når man skal tage bad. Ellers er de vildt dyre.

Anmeld

7. september 2010

Lotte14

Millesmammi skriver:

jeg lejer også privat, det er rigtig godt og billigt!

men man skal kigge ordenlig efter hvis det er privat, for der kan tit være svamp eller fugt!

Hvorhenne er det? Hvis man må være så nysgerrig og spørge.

Anmeld

7. september 2010

Millesmammi

Charlotte89 skriver:

Hvorhenne er det? Hvis man må være så nysgerrig og spørge.

med svamp?

der er rigtig mange her i ulsted

Anmeld

7. september 2010

Lotte14

Millesmammi skriver:

med svamp?

der er rigtig mange her i ulsted

Nej, ikke hvor der er svamp. Hehe. Men hvor i Aalborg du har lejet lejlighed?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.