har i også ondt i ribbenene??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.217 visninger
9 svar
2 synes godt om
7. september 2010

mullesmith2

Har simpelthen så ondt i ribbenene, føler der er en elefant der har lagt på mig. Men det må jo være de to gutter der klemmer godt indefra, avs det er irriterende.  Kan snart ikke vente til at nå uge 37 nu så de kan komme ud derindefra... men ak 9 uger endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Anneiris

mullesmith2 skriver:

Har simpelthen så ondt i ribbenene, føler der er en elefant der har lagt på mig. Men det må jo være de to gutter der klemmer godt indefra, avs det er irriterende.  Kan snart ikke vente til at nå uge 37 nu så de kan komme ud derindefra... men ak 9 uger endnu...

Åh Gud ja! Mine ribben så godt som smadret!
Hun ligger simpelthen, hvér nat og sparker & sparker som en anden kick-boxer!

Knus Anne
34+1

Anmeld

7. september 2010

oo

jaaaaaaaaa mand! helt vildt ondt! og i hele brystkassen generelt! nogle gange føles det som et kæmpe tryk der går helt om i ryggen og som gør, at det føles som om jeg ikke kan få luft men jeg har nu også hørt at man godt ku få bøjet et ribben eller to af graviditeten

Anmeld

7. september 2010

Valle81

Jeps under begge graviditer og sikkert også under denne:0)

Jeg huske tydeligt smerten og det at man ikke kan sidde på nogen ordentlig måde uden at det gør ondt ondt ondt.

Men jo det er dem der presser og klemmer - og du kan rigtig mærke det når du har født - altså ikke smerten i ribbenen - det forsvinder med det samme - men når du rejser dig om og trækker vejret for første gang mens du står så føles det så underligt i lungerne - nærmest som om du er sindsygt forpustet - det er sådan en underlig fornemelse - lungerne har været presset sammen og nu kan der pludselig komme meget mere luft ned. Det er ret sp syret:0)

Anmeld

8. september 2010

mullesmith2

Tjuhl skriver:

jaaaaaaaaa mand! helt vildt ondt! og i hele brystkassen generelt! nogle gange føles det som et kæmpe tryk der går helt om i ryggen og som gør, at det føles som om jeg ikke kan få luft men jeg har nu også hørt at man godt ku få bøjet et ribben eller to af graviditeten

Det er da virkelig forfærdeligt, er begyndt at have ondt her indenfor de sidste 2 dage, de må virkelig ligge og klemme godt derindefra nu.... avs  Glææææder mig virkelig så meget til det er slut nu med det her graviditet.

Anmeld

8. september 2010

mullesmith2

Valle81 skriver:

Jeps under begge graviditer og sikkert også under denne:0)

Jeg huske tydeligt smerten og det at man ikke kan sidde på nogen ordentlig måde uden at det gør ondt ondt ondt.

Men jo det er dem der presser og klemmer - og du kan rigtig mærke det når du har født - altså ikke smerten i ribbenen - det forsvinder med det samme - men når du rejser dig om og trækker vejret for første gang mens du står så føles det så underligt i lungerne - nærmest som om du er sindsygt forpustet - det er sådan en underlig fornemelse - lungerne har været presset sammen og nu kan der pludselig komme meget mere luft ned. Det er ret sp syret:0)

den følelse glæææder jeg mig godt nok til... bare trække vejret helt normalt og laaangt ned i lungerne uden det gør nas...

Anmeld

8. september 2010

JacobsMoar

Jeg har haft det på præcis samme måde, jeg kunne ikke ligge ned uden at hans rumpe lå heeeelt oppe i mine ribben i højre side, men indenfor de sidste par dage har jeg fået mere luft, og det føles ikke som om han ligger helt deroppe mere, tror såmænd min mave er sunket.. Jeg kunne tilmed cykle uden at være ved at falde om

Anmeld

8. september 2010

mullesmith2

Bromberg skriver:

Jeg har haft det på præcis samme måde, jeg kunne ikke ligge ned uden at hans rumpe lå heeeelt oppe i mine ribben i højre side, men indenfor de sidste par dage har jeg fået mere luft, og det føles ikke som om han ligger helt deroppe mere, tror såmænd min mave er sunket.. Jeg kunne tilmed cykle uden at være ved at falde om

Åh gud jeg håber mine drenge snart lægger sig lidt længere ned. de trykker fra hver side nu og det er sku godt nok ulideligt, gør såååå ondt at komme op fra sengen, både bækken og ribben nu  av. Håber snart de giver mig lidt luft derinde...

Anmeld

8. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Åhh hvor kan jeg huske det - især når man lige havde spist - der var bare ikke plads til at han kunne ligge der samtidig med en McFeast menu Og det var en LILLE menu!!!!

Hans ene fod gled frem og tilbage over mit ribben hele dagen og det gjorde bare så nas!

Jeg kan anbefale en fatboy - det var det eneste der hjalp tilsidst og den tilbagelænede stilling man har i en god sækkestol gav mere plads til baby (og kager).

Anmeld

8. september 2010

mullesmith2

Rosa skriver:

Åhh hvor kan jeg huske det - især når man lige havde spist - der var bare ikke plads til at han kunne ligge der samtidig med en McFeast menu Og det var en LILLE menu!!!!

Hans ene fod gled frem og tilbage over mit ribben hele dagen og det gjorde bare så nas!

Jeg kan anbefale en fatboy - det var det eneste der hjalp tilsidst og den tilbagelænede stilling man har i en god sækkestol gav mere plads til baby (og kager).

Er bange for jeg ikke vil kunne komme op af sådan en fatboy hehe. Jeg har bare trykken på ribben HELE tide... det er bare sååå ømt. Håber virkelig det bliver bedre ellers bliver det nogen hårde 9 uger jeg har i vente....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.