Psoriasis hjælp.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.467 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Oxydation

Hej alle

Jeg lider af psoriasis, og den irritere mig grænseløst her i graviditeten, hvor maveskindet bare bliver udvidet.

Ville høre om der var andre der lider af dette, og om i har nogle gode råd. f.eks creme man godt må smørre med under graviditeten.

For det eneste jeg har herhjemme, er hormon salver

Mvh. Michelle 29+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

aarhusmor

Jeg har ikke psoriasis, men min mand har og vi nægter at bruge hormon salver. Men zink creme hjælper ret godt på ham. Så det kunne du prøve. Den er jo ret fed og fåes uden hormonforstyrrende stoffer

Anmeld

7. september 2010

Oxydation

aarhusmor skriver:

Jeg har ikke psoriasis, men min mand har og vi nægter at bruge hormon salver. Men zink creme hjælper ret godt på ham. Så det kunne du prøve. Den er jo ret fed og fåes uden hormonforstyrrende stoffer

Okay tak

Det vil jeg prøve.

Anmeld

7. september 2010

L-Mortil3

Prøv evt. slangeliniment (kan købes i Matas) det er rigtig godt, og lindrer helt fantastisk!

Anmeld

7. september 2010

frk Jensen

Oxydation skriver:

Hej alle

Jeg lider af psoriasis, og den irritere mig grænseløst her i graviditeten, hvor maveskindet bare bliver udvidet.

Ville høre om der var andre der lider af dette, og om i har nogle gode råd. f.eks creme man godt må smørre med under graviditeten.

For det eneste jeg har herhjemme, er hormon salver

Mvh. Michelle 29+1

Jeg har ikke psoriasis, men atopisk dermatit i en meget svær grad..

Jeg bruger Marselisborg creme til at smørre kroppen i.

Har prøvet A-derma fra apoteket, men det virker bare ikke så godt som marselisborg cremen.
Aderma koster også 150 kr for en lille tube hvor marselisborg cremen koster 250 kr for et kg.

Anmeld

7. september 2010

Oxydation

fru thomsen skriver:

Jeg har ikke psoriasis, men atopisk dermatit i en meget svær grad..

Jeg bruger Marselisborg creme til at smørre kroppen i.

Har prøvet A-derma fra apoteket, men det virker bare ikke så godt som marselisborg cremen.
Aderma koster også 150 kr for en lille tube hvor marselisborg cremen koster 250 kr for et kg.

Okay, og der er ikke hormoner i og sådan vel?

Anmeld

7. september 2010

frk Jensen

Oxydation skriver:

Okay, og der er ikke hormoner i og sådan vel?

Nej det er en helt almindelig creme.. Jeg bruger også elocon som er fyldt med hormoner, men kan næsten undgå at bruge det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.