Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hejsa
bare lige et spørgsmål nu har jeg jo her sidste gang vi fik Nadia købt noget til Manden derhjemme og Nicklas fik Hamster... men jeg tænker bare når det nu er nr. tre (to) gave i så noget der også til dem?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tror jeg køber en gave til min datter når hun skal være storesøster.. Måske en t shirt hvor der står "Jeg er blevet storesøster" Ikke noget voldsomt.. Tror ikke jeg køber noget til manden... Han burde købe noget til mig og ikke omvendt.. griner
henh01 skriver: Jeg tror jeg køber en gave til min datter når hun skal være storesøster.. Måske en t shirt hvor der står "Jeg er blevet storesøster" Ikke noget voldsomt.. Tror ikke jeg køber noget til manden... Han burde købe noget til mig og ikke omvendt.. griner
hehe sidste gang købte jeg en t-shirt til ham han gav mig en halskæde.. tror måske vi køber en t-shirt hvor der står jeg skal være storesøster til Nadia.. kunne være en ide.. men så ved jeg ikke helt med Nicklas...
Manden for kun den skideballe under fødslen som han er skyld i
Ungerne har alle fået , oxo af mine forældre , og søster .
Vi giver oxo altid de store mere når vi er på barsel besøg end vi giver den nye :O
mortilflere skriver: Manden for kun den skideballe under fødslen som han er skyld i Ungerne har alle fået , oxo af mine forældre , og søster . Vi giver oxo altid de store mere når vi er på barsel besøg end vi giver den nye :O
god ide, den lille nye fatter det jo heller ikke.. griner
Vi har aldrig givet storebror/storesøster gaver og det regner jeg heller ikke med at vi gør, når lillesøster kommer til verden om 1 mdr.
henh01 skriver: god ide, den lille nye fatter det jo heller ikke.. griner
Nej netop , og forældrene bliver tit glade over vi husker de store , vi spøger oxo altid om den store vil vise os baby , og vil de ikke det siger vi "så venter vi til du vil , for det er dig vi vil se vise den lille
Den er jeg med på! Dem, der føder, skal have en medalje, mindst! Eller i hvert fald en fin gave
mortilflere skriver: Nej netop , og forældrene bliver tit glade over vi husker de store , vi spøger oxo altid om den store vil vise os baby , og vil de ikke det siger vi "så venter vi til du vil , for det er dig vi vil se vise den lille
meget pædagogisk Så undgår man at den store føler sig overset fordi man giver dem et indtryk af at det er dem man besøger og at de da så lige kan vise en baby ved lejlighed.
henh01 skriver: meget pædagogisk Så undgår man at den store føler sig overset fordi man giver dem et indtryk af at det er dem man besøger og at de da så lige kan vise en baby ved lejlighed.
Hvis der er noget jeg ik er så er det det LOL LOL
Jeg syntes bare man skal feste for dem der forstår det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128