kan det mon være de famøse plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Isabella_mor

jeg vågnede i morges med en form for smerter i underlivet... ikke at det gjorde ondt... men det kunne da mærkes at der skete noget derinde..

maven blev ikke helt hård som de nu siger den bliver men det kan selvf også være de der ligamentsmerter jeg har mærket.. men det forsvandt og kom igen et par gange i løbet af morgenen... 

det gik over når jeg lagde mig på ryggen. jeg syntes ikke det var behageligt at lægge på siden eller noget... 

jeg ved nu godt at det kan være ganske normalt.. men da jeg ikke har prøvet det før er grunden til at jeg lige skriver. så kan i andre evt lige komme med beretninger om hvordan i har mærket de plukveer i har haft..  og hvornår de hyppigst kom på dagen.. 

(jeg er idag 22+5)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

mullesmith2

Jeg aner ikke hvordan plukveer føles, jeg er 27+1 idag og jeg aner ikke om jeg har haft plukveer, men har da indimellem fået sådan nogen syge stik lige i venstre side af underlivet somom der var 100 hvepse der stak samme sted... men det ved jeg ikke lige hvad var men de kommer når jeg har gået meget. Ellers har jeg bare "mens" smerter indimellem men det er vel det man kalder ligamentsmerter!! Jeg kan ikke finde ud af det. Kan være det hele føles forskelligt fra kvinde til kvinde. Og plukveer må jo ikke gøre ondt heller så det er ikke sikkert man nødvendigvis lægger mærke til dem eller??

Anmeld

7. september 2010

C-Posey

Jeg mærker det som at maven bliver hård som en sten, i noget der svare til max. 10 sek. tror jeg, så slapper maven af igen, min puls stiger og bliver varm i kinderne, og føler lidt jeg har "svært" ved at trække vejret. 

Det kan komme på alle tider af døgnet, men mest når jeg i forvejen har pulsen oppe og køre mere end normalt.

Anmeld

7. september 2010

Isabella_mor

så tror jeg bare at det er dumme ligamentsmerter jeg har haft.. jeg var LIiiige ved at blive lidt nervøs fordi at jeg havde jo også fået avide at plukveer ikke gør nas..  men nu gjorde det nu heller ikke nas. det var bare irriterende... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.