Til 3. gangs mødre....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Tina2

Havde I mange snydeveer 3. gang inden I fødte? Jeg havde mange sidste gang og har også denne gang....

Havde 2 timer igår morges med 8-10 min imellem, da jeg sku' aflevere børn *puff* så forsvandt de.....

Idag har jeg haft her over hele morgenen og  formiddagen, det holdt lige en pause på en times tid da jeg var i bad, men nu niver det igen.... Nederst i maven og trækker om i lænden..... Og det er ikke plukveer....

Hvor længe havde I snydeveer? Har jo hørt 3. gang er rigtig drilsk! Synes jeg nu også det var 2. gang, der havde jeg dem on og off i næsten 2 uger, men det havde så hjulpet gevaldigt til den dag det så gik igang, da jeg faktisk havde smertefri udvidelsesveer og først havde ondt da jeg var 9 cm åben.... Ren luksus  JM sagde det var fordi de drilske snydeveer havde gjort et rigtig godt arbejde inden :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Kloster

Hej.

Jep jeg er 3. gangs mor

Og ja min 3. fødsel var en snydefødsel. Nu er det jo 6½ år siden, jeg fødste sidst, men tror mine snydeveer varede fra ca 3-4 dage før fødslen. Også var de der også under fødslen. Hver gang jeg indtog en ny stilling på sygehuset, stoppede mine veer og skulle igang igen.

Havde desværre ikke åbnet mig mange cm, da jeg kom på sygehuset efter 3-4 dage med snydeveer. Må lige sige at mine snydeveer var meget svingende. Nogle gange var de hårde og andre gange svage og så gik de væk. Ingen var regemæssige som alm veer. Mine snydeveer var også anderledes end plukveer. Der var foskel...

VH Kloster

Anmeld

7. september 2010

Mumto3

JA!!! også i den grad!!! Vi tog hjem fra sommerhus da jeg var i uge 38+0 fordi jeg skulle føde. NOT!!! Der skullle gå en måned! Jeg fødte først i uge 41+5. Men mange mange gange undervejs troede vi at 'nu var det nu'! Da fødslen så endelig gik igang, troede jeg overhovedet ikke at jeg var ved at føde. Vi har nogle herlige videoklip af at jeg står og har veer og siger til jordemoderen at hun altså sagtens kan tage afsted igen, for jeg er overhovedet ikke ved at føde. (det var hjemmefødsel, så jordemoderen var hjemme hos os).

Men fødte det gjorde jeg da tilsidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.