ALT udstyr, tøj, legetøj og møbler søges!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.148 visninger
17 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Brith

Hej, min niece er lige blevet smidt ud af hendes mand, og står nu og mangler ALT til børnene og de kommende børn.... Kommunen har lovet hende en lejlighed fra d. 15. sep, og lovet hende at hun får nogle madrasser de kan sove på samt en sofa og sofabord, og lidt service ( fra den lokale røde kors butik).                                    Indtil d. 15, bor de i vores stue og vi har lovet hende at forsøge at hjælpe hende med at skrabe noget tøj, udstyr og legetøj ind til børnene. 

Hun har en dreng på 3½ år, en dreng på 14mdr og er gravid med tvillinger (1 dreng og 1 pige).

Da hun samtidig er studerende, kan man vist roligt sige at hun mangler ALT.. Så hvis der sidder nogen derude, som har noget de kan undvære, ville vi være meget taknemmelige.

Håber der er nogle der har mulighed for at hjælpe

Venligst Brith

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Christopher&Andreas

Brith skriver:

Hej, min niece er lige blevet smidt ud af hendes mand, og står nu og mangler ALT til børnene og de kommende børn.... Kommunen har lovet hende en lejlighed fra d. 15. sep, og lovet hende at hun får nogle madrasser de kan sove på samt en sofa og sofabord, og lidt service ( fra den lokale røde kors butik).                                  Indtil d. 15, bor de i vores stue og vi har lovet hende at forsøge at hjælpe hende med at skrabe noget tøj, udstyr og legetøj ind til børnene. 

Hun har en dreng på 3½ år, en dreng på 14mdr og er gravid med tvillinger (1 dreng og 1 pige).

Da hun samtidig er studerende, kan man vist roligt sige at hun mangler ALT.. Så hvis der sidder nogen derude, som har noget de kan undvære, ville vi være meget taknemmelige.

Venligst Brith

AVVV hvor gør det ondt at læse jeg kigger har nok lidt.... hvor bor hun henne tænker på fragt??

knus

Anmeld

7. september 2010

Brith

Ja, der gør også rigtig ondt at se på.... Og det er også bare sååååå synd for ungerne...

PT bor hun i vores stue, altså i Måløv, men er lovet lejlighed i Ballerup fra. d. 15.

Anmeld

7. september 2010

JulieE

Brith skriver:

Hej, min niece er lige blevet smidt ud af hendes mand, og står nu og mangler ALT til børnene og de kommende børn.... Kommunen har lovet hende en lejlighed fra d. 15. sep, og lovet hende at hun får nogle madrasser de kan sove på samt en sofa og sofabord, og lidt service ( fra den lokale røde kors butik).                                  Indtil d. 15, bor de i vores stue og vi har lovet hende at forsøge at hjælpe hende med at skrabe noget tøj, udstyr og legetøj ind til børnene. 

Venligst Brith

Hvor i landet bor i? Jeg har måske noget, jeg kan bidrage med

Stakkels kvinde!!!

Anmeld

7. september 2010

Anneiris

Hejsa!

Min kæreste og Jeg har næsten en hel lejlighed stående i kælderen! Dog ikke til baby, men til huset.

En 3 meter lang sofa, med to stole og en puf.
et glas-spise bord, + 4 stole, og spisebord, og tv bord.

Hvis det kan hjælpe, vil vi gerne sælge det til en rimelig pris??
Vi har det stående i Glostrup..

Knus Anne

Anmeld

7. september 2010

Anneiris

Spisebord skulle så ikke have stået 2 gange, der er et glas-spise bord + 4 stole og sofabord

Ja, stakkels kvinde!!

Anmeld

7. september 2010

Brith

Hvad er prisen?? Så vil jeg gå videre med det.

Anmeld

7. september 2010

Lillefe

hmm.. hvad med service? jeg tror muligvis vi har nogle tallerkener og den slags...kan se hvad der ellers er i skuret..  pga min svigermor døde sidste sommer og hun havde alt muligt! (dog antikt men det betyder vel ikke det store) vi bor i Udkanten af ballerup lige op til Måløv..

Dog kan jeg ikke hjælpe så meget med tøj.. Da vi har en på vej herhjemme også... men det kan faktisk også godt være jeg har noget nu jeg tænker mig om  for jeg har nogle kasser stående hvor jeg gerne vil af med det

Anmeld

7. september 2010

Lillefe

Vi har muligvis også en skænd.. dog skal den nok slibes og males..

Anmeld

7. september 2010

Brith

Perl skriver:

hmm.. hvad med service? jeg tror muligvis vi har nogle tallerkener og den slags...kan se hvad der ellers er i skuret..  pga min svigermor døde sidste sommer og hun havde alt muligt! (dog antikt men det betyder vel ikke det store) vi bor i Udkanten af ballerup lige op til Måløv..

Dog kan jeg ikke hjælpe så meget med tøj.. Da vi har en på vej herhjemme også... men det kan faktisk også godt være jeg har noget nu jeg tænker mig om  for jeg har nogle kasser stående hvor jeg gerne vil af med det

Tror alt har interesse, men nok mest ting og tøj til børnene, da der allerede er en masse søde mennesker der har tilbudt service og ting til stuen

Vi bor i Måløv, ud mod Smørum, og min niece flytter til ballerup, når kommunen finder en passende bolig, de forventer at det bliver i Hedegården...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.