Mage til nar (ørelæge)...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. september 2010

L-Mortil3

Ja så oprandt dagen endelig hvor vi skulle til ørelæge.

Den gode nyhed var at han ikke længere havde MØB og stort set alm. tryk i ørene.

Så langt så godt, på vej ud af døren spørger jeg så ørelægen og han har en forklaring på hvorfor han fortsat er meget irriteret på ventre øre og gnider det hele tiden, ryster på hovedet etc. hvortil han svarer:

"Ja han har jo bare fundet ud af han har øre, i næste uge er det nok tæerne, men det betyder altså ikke de fejler noget" ....

NEJ hvor jeg synes det var unødvendigt og flabet!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

VIPpigen

Øhh, ja undskyld mig, men finder de ikke ud af langt tidligere at de har tæer og fingre?? Syntes det var en unødvendig kommentar at komme med. Har ikke selv børn endnu, men det er da ikke normalt at han ryster og tager sig til øret bare fordi han har "fundet" det

Anmeld

7. september 2010

L-Mortil3

Nej det synes jeg jo heller ikke, men han mente da vist det var mig der var ondsvag...!

Anmeld

7. september 2010

Mor til Frederic og Freya

Line&Liam skriver:

Ja så oprandt dagen endelig hvor vi skulle til ørelæge.

Den gode nyhed var at han ikke længere havde MØB og stort set alm. tryk i ørene.

Så langt så godt, på vej ud af døren spørger jeg så ørelægen og han har en forklaring på hvorfor han fortsat er meget irriteret på ventre øre og gnider det hele tiden, ryster på hovedet etc. hvortil han svarer:

"Ja han har jo bare fundet ud af han har øre, i næste uge er det nok tæerne, men det betyder altså ikke de fejler noget" ....

NEJ hvor jeg synes det var unødvendigt og flabet!!

Kæft for en numse turist...

Det siger man da bare ikke. Bliver helt foraget...

Prøved det samme med vores 1 og eneste fysiske kontakt med vagtlægen. Han rørte slet ikke frederic, sad blot med korslagte arme, med de ord det er helt normalt at børn ikke spiser i flere dage. Egen læge dagen efter sagde over 1 kg havde han tabt sig.

Anmeld

7. september 2010

L-Mortil3

Mor til Frederic skriver:

Kæft for en numse turist...

Det siger man da bare ikke. Bliver helt foraget...

Prøved det samme med vores 1 og eneste fysiske kontakt med vagtlægen. Han rørte slet ikke frederic, sad blot med korslagte arme, med de ord det er helt normalt at børn ikke spiser i flere dage. Egen læge dagen efter sagde over 1 kg havde han tabt sig.

Ja han skal være glad for vi var på vej ud af døren den klaphat...

Puha vaglæger SUK... de er altså heller ikke de sprødeste kiks i pakken!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.