Gider egentlig ikke,men spørger alligevel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Miss.Sunshine

vil lige høre om nogen har prøvet at have kvalme før testdag hvor i IKKE kunne få en positiv test?

Har haft kvalme i 2 dage nu,men er kun 3+0 hvis jeg skulle være gravid ( hvilket jeg overhovedet ikke forventer) ved bare ikke om kroppen overhovedet kan reagere så hurtigt ?

Hilsen Frk Surmule efterhånden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

mortilfreja

Miss.Sunshine skriver:

vil lige høre om nogen har prøvet at have kvalme før testdag hvor i IKKE kunne få en positiv test?

Har haft kvalme i 2 dage nu,men er kun 3+0 hvis jeg skulle være gravid ( hvilket jeg overhovedet ikke forventer) ved bare ikke om kroppen overhovedet kan reagere så hurtigt ?

Hilsen Frk Surmule efterhånden

Jeg har prøvet at have kvalme så tidligt og jeg testede svagt positiv uge 3+2

Så det kan sagtens være fordi du er gravid.

Kram

Anmeld

7. september 2010

Mutti2B

Jeg havde kvalme og nej, jeg var ikke gravid

Anmeld

7. september 2010

Summer

Jeg har også kvalme rigtig meget og kan heller ikke teste positivt endnu har først test dag på lørdag (tror jeg).

Sidast jeg var gravid ( som jeg desværre mistede) fik jeg også kvalme 1½ uge før jeg kunne teste positivt. 

Så jeg tror at det er meget forskelligt hvor hurtigt kroppen reagere, nogen har bare en mere følsom krop end andre

Anmeld

7. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg havde negativ test+ blodprøve mandag. Fredag fik jeg VOLDSOM kvalme og 3 dage efter - 2 fine streger

Anmeld

7. september 2010

Miss.Sunshine

Okay tak skal i have

Dvs det kan lade sig gøre. Eller også har jeg bare en virus. Men jeg tænkte at man ikke kunne have det før tid,fordi i mit hoved så burde man kunne teste positivt hvis der var nok hormon til at gøre en dårlig,men det er altså ikke tilfældet.

Jeg har regnet efter og er enten 2+6 eller 3+0 ,så ingen test kan vel vise positiv nu. Men kvalmen er der altså og mit humør er dybt underligt. Er rigtig glad et øjeblik for derefter at være 2 sekunder fra at tude over= INGENTING!

Hvor er det underligt. Men det kan også bare være tidlig pms måske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.