Su ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. september 2010

Millesmammi

nu ved jeg ikke hvor meget man får i su. men kom sådan til at snakke med min mor her den anden dag, om det ville være smartest at jeg fandt et arbejde indtil min kæreste er færdig med sin udd. eller om jeg skal begynde på en udd på samme tid som ham så vi lever 2 på su?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Sofia

Hvis du er på SU og samlevende får du ca 4900 udbetalt i SU i måneden, afhænger af dit fradrag, beløbet er 5300 og du skal så betale skat af det, jeg får 4900 udbetalt, du kan så få et forsørger tillæg på ca. 1200 udbetalt ekstra i måneden. Derudover er der mulighed for at tage SU lån. Jeg tror sagtens det kan lade sig gøre at leve to på SU med et barn, det skal min kæreste og jeg i hvert fald

Anmeld

7. september 2010

Millesmammi

Sofia skriver:

Hvis du er på SU og samlevende får du ca 4900 udbetalt i SU i måneden, afhænger af dit fradrag, beløbet er 5300 og du skal så betale skat af det, jeg får 4900 udbetalt, du kan så få et forsørger tillæg på ca. 1200 udbetalt ekstra i måneden. Derudover er der mulighed for at tage SU lån. Jeg tror sagtens det kan lade sig gøre at leve to på SU med et barn, det skal min kæreste og jeg i hvert fald

det lyder ik som noget problem så, ville nemlig gerne ungå det lån der

Anmeld

7. september 2010

BabyStella!

Millesmammi skriver:

nu ved jeg ikke hvor meget man får i su. men kom sådan til at snakke med min mor her den anden dag, om det ville være smartest at jeg fandt et arbejde indtil min kæreste er færdig med sin udd. eller om jeg skal begynde på en udd på samme tid som ham så vi lever 2 på su?

Jeg fik udbetalt 7.800 kr. her for et par dage siden - troede ellers jeg ville ha´ fået mere, men heldigvis har jeg fået lavet mit budget om, så der var faktisk en pæn slat penge tilbage alligevel og leve for

Anmeld

7. september 2010

Millesmammi

BabyStella! skriver:

Jeg fik udbetalt 7.800 kr. her for et par dage siden - troede ellers jeg ville ha´ fået mere, men heldigvis har jeg fået lavet mit budget om, så der var faktisk en pæn slat penge tilbage alligevel og leve for

ja okay, troede egentlig det var 4000 + -

Anmeld

7. september 2010

BabyStella!

Millesmammi skriver:

ja okay, troede egentlig det var 4000 + -

Jeg får oz lån

Anmeld

7. september 2010

Millesmammi

BabyStella! skriver:

Jeg får oz lån

ja okay, det vil jeg gerne undgå

Anmeld

7. september 2010

BabyStella!

Millesmammi skriver:

ja okay, det vil jeg gerne undgå

Det kan jeg ikke. Bor i hus

Anmeld

7. september 2010

Millesmammi

BabyStella! skriver:

Det kan jeg ikke. Bor i hus

ja okay

Anmeld

7. september 2010

hannetheis

jeg er på su og får 4800 udbetalt pr md.

der er noget om at hvis i begge er på su kan man få et ekstra tilskud når man har barn.

men vil råde dig til at se på su hjemmeside og evt kontakte dem og snakke med dem om det, så du er helt sikker på hvad du kan få.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.