faderskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

Millesmammi

MamaMis. skriver:

Så længe du har den fulde forældremyndighed, er det helt og aldeles dig der bestemmer hvordan samkvemmet skal være.
Og jo, de skal komme til dig

godt nok, så var jeg ikke het forkert på den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

betski

MamaMis. skriver:

Så længe du har den fulde forældremyndighed, er det helt og aldeles dig der bestemmer hvordan samkvemmet skal være.
Og jo, de skal komme til dig

Mig bekendt, så har forældremyndighed og samvær ikke noget med hinanden at gøre.

Line jeg synes du skal ringe og spørge statsforvaltningen deres nr er Tlf.: 7256 8700 eller sende dem en mail på :
nordjylland@statsforvaltning.dk Så har du i hvert fald dit på det rene

Anmeld

7. september 2010

Sees

Mig bekendt, så har forældremyndighed og samvær ikke noget med hinanden at gøre.

Line jeg synes du skal ringe og spørge statsforvaltningen deres nr er Tlf.: 7256 8700 eller sende dem en mail på :

Så længe hun er alene om forældremyndigheden, så er det helt og aldeles hende der bestemmer hvor og hvordan det skal forgå - Når det ikke er igennem statsamtet.

Hvis HAN så vil have en fast ordning, er det HAM der skal kontante statsforvaltningen.

Det var ihvertfald den besked jeg fik, da jeg var igennem faderskabssag.

Anmeld

7. september 2010

Millesmammi

duddi. skriver:

ja det vil jeg i hvert fald gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.