opdate på os..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. september 2010

grinbidderen

Hej i skønne kvinder..

Ja jeg vil lige sige at jeg desværre ikke får skrevet nogen indlæg eller får svaret på jeres.. MEN jeg læser med hverdag hvad der sker i jeres liv jeres børn osv.. men jeg har simpelhen ikke overskud til at få oprettet noget her hjemme..

Går og stressser over ingen ting i øjeblikket er ked af det og ja jeg har et el andet med min krop i øjeblikket hvor det KLØR  som bare en i fanden og lægen vil først se mig på onsdag og ja så har jeg så haft det i 3 lange uger, jeg klør mig selv til blods også får jeg sår det startet nede ved skridtet også på maven, brystet benene, foden og nu hår og min hals og ryg det er helt vildt syntes jeg..

og er ved at stresse over at valdemar jo har fødselsdag her d.30 i denne månede og vi skal holde den for lasses familie her d.25 og jeg ved simpelhen ikke hvad jeg skal lave af lækker mad til dem de er af den type familie af alt skal være perfekt, lasse overvejer at vi skal lave hummer men hvad det ligger i af penge det ved jeg ik andet end at det nok er dyrt. og d.2 okt skal vi holde fødseldag for min familie og 2 venne par. der er det til frokost og der severe vi nok bare pålægsmand de er ikke krævende. smiler.

Valdemar får jo stadigvæk en mælke flaske når han bliver lagt til at sove om aften og jeg jeg har sagt rigtig længe af nu er det altså NU den flaske skal væk men det er virkelig som om han ik er klar el sådan. jeg har ikke overskud til at have et barn der græder og bare ik vil falde i søvn uden sin flaske.  hvad skal jeg mon gøre?

jeg føler ikke lasse laver/gør nok her hjemme og det piner mig rigtig meget da jeg ikke selv har al den overskud til at holde lejligheden ren så lige pt. ligner det en slag.mark.. føler mig træt hele tiden har en muren nede undermaven og over skridtet og når jeg slapper af så er det som om jeg mærker små baby spark=bobler i maven nogen dage har jeg ømme bryster. men tog en g-test idag og den viste forkert tror jeg.. der var 2 streger MEN en vandret og en lodret og der skulle jo være 2 lodret.. underligt ik.

Nå det blev mega langt men det var dejligt at få skrevet det ned.. tak fordi i læste med i dejlige piger, er virkelig glad for at lære jer alle og en af kende, nu mest her over men nogen irl.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

TbCp

Det er da mystisk med det kløeri! Men godt du skal til lægen med det, og måske lægen så samtidig kan tage en graviditetstest så du kan blive helt sikker...

Ang natflasken så synes jeg da bare du skal prøve at tage den væk... vi gjorde det bare en aften (Liva var lige godt 1 år da den røg) og hun sagde overhovedet ikke noget til det. Hun fik et glas mælk i stedet for og det var fint for hende.

Og så må du have slået lidt i bordet så manden kan hjælpe lidt bedre til derhjemme!

Anmeld

7. september 2010

Jules

Altså hvis du havde været sikker på du var gravid havde jeg skudt på at du havde graviditetskløe! Det er pænt træls! Jeg havde det kun i 3 dage og var ved at blive SINDSYG!!!!

Håber du får gode svar hos lægen...

Knus og kram

Anmeld

7. september 2010

Bondepigen

Jamen altså det lyder anstrengende.

Hvis jeg var dig, så kunne svigerfamilien skisme få serveret havregrød kunne de. Det er JER der holder fødselsdag, og det er der ikke andre der skal bestemme, hvordan I gør.

Jeg synes det er frækt at folk kan være så krævende, når det ikke er dem der holder festen! I skal ikke stå og servere noget, som I ikke har råd til bare fordi de har store forventninger!

Og du må slå lidt i bordet og få manden til at hjælpe til...det er jo bedre at han giver dig en hjælpende hånd nu, istedet for at skulle stå for det hele, hvis du går ned med stress.

Mht. flasken... hvis ikke du kan få lov at tage den helt fra ham, så prøv at skifte flasken ud med en tudkop og senere en drikkedunk...måske han så på et tidspunkt kan bruge en alm. kop inden sengetid??..

God vind med det hele!!!

Anmeld

7. september 2010

lion

grinbidderen skriver:

Hej i skønne kvinder..

Ja jeg vil lige sige at jeg desværre ikke får skrevet nogen indlæg eller får svaret på jeres.. MEN jeg læser med hverdag hvad der sker i jeres liv jeres børn osv.. men jeg har simpelhen ikke overskud til at få oprettet noget her hjemme..

Går og stressser over ingen ting i øjeblikket er ked af det og ja jeg har et el andet med min krop i øjeblikket hvor det KLØR  som bare en i fanden og lægen vil først se mig på onsdag og ja så har jeg så haft det i 3 lange uger, jeg klør mig selv til blods også får jeg sår det startet nede ved skridtet også på maven, brystet benene, foden og nu hår og min hals og ryg det er helt vildt syntes jeg..

og er ved at stresse over at valdemar jo har fødselsdag her d.30 i denne månede og vi skal holde den for lasses familie her d.25 og jeg ved simpelhen ikke hvad jeg skal lave af lækker mad til dem de er af den type familie af alt skal være perfekt, lasse overvejer at vi skal lave hummer men hvad det ligger i af penge det ved jeg ik andet end at det nok er dyrt. og d.2 okt skal vi holde fødseldag for min familie og 2 venne par. der er det til frokost og der severe vi nok bare pålægsmand de er ikke krævende. smiler.

Valdemar får jo stadigvæk en mælke flaske når han bliver lagt til at sove om aften og jeg jeg har sagt rigtig længe af nu er det altså NU den flaske skal væk men det er virkelig som om han ik er klar el sådan. jeg har ikke overskud til at have et barn der græder og bare ik vil falde i søvn uden sin flaske.  hvad skal jeg mon gøre?

jeg føler ikke lasse laver/gør nok her hjemme og det piner mig rigtig meget da jeg ikke selv har al den overskud til at holde lejligheden ren så lige pt. ligner det en slag.mark.. føler mig træt hele tiden har en muren nede undermaven og over skridtet og når jeg slapper af så er det som om jeg mærker små baby spark=bobler i maven nogen dage har jeg ømme bryster. men tog en g-test idag og den viste forkert tror jeg.. der var 2 streger MEN en vandret og en lodret og der skulle jo være 2 lodret.. underligt ik.

Nå det blev mega langt men det var dejligt at få skrevet det ned.. tak fordi i læste med i dejlige piger, er virkelig glad for at lære jer alle og en af kende, nu mest her over men nogen irl.

Omkring mad tiil fødselsdag synes jeg ikk kḿan kan være krævende, hvis man er gæst og ikk betaler eller laver maden.

Jeg håber du snart slipper af med den kløen det lyder ikk sjovt. Jeg havde en gang noget ligende ved begge sinneben og nej hvor det kløede, jeg vågende op af jeg lå som en hund og kløede det ene ben med det andet. Mit hed rosa et eller andet.

Det med flasken: Jeg byttede mme ud med vand i starten og derefter byttede jeg flasken ud med et kop vand.

I dag har vi en drikkedunk med vand til hende om natten/morgen da hun tit er vild tørsti om morgen, natten hvis hun vågner

Anmeld

7. september 2010

grinbidderen

hej

Jeg tog KAMPEN op med valdemar idag, og da han blev lagt til at sove kl.19.00 var det uden flasken og sagde godnat osv men han lå i 40 min og blev ved med at kalde på sin flaske men så gik jeg selvføllig ind og tilbød ham en tår mælk i en kop men nej det ville han ikke have, og så sang jeg 2 sange for ham mens jeg nussede hans kind og gik så nu igen også begyndte han han græde på sin flaske men der gik kun 10 min også sov han.. UDEN SIN FLASKE..

SÅ alt i alt en vellykket flaske afvældning efter godt nok 1 time..

............

Ja jeg syntes heller ikke at de kan være så kritiske over for hvad der bliver severet men nu skal vi muligvis have krapse haler og det koster så 79 kr for 1 kg og vi skal bruge ca 2½ kg så det blir dyrt men det syntes lasse og hans forælder vi skal severe.. jeg ville bare gerne have nogen enkelt og let da jeg jo står og skal lave det hele selv..

Tak for jeres svar.

Anmeld

7. september 2010

Bondepigen

grinbidderen skriver:

hej

Jeg tog KAMPEN op med valdemar idag, og da han blev lagt til at sove kl.19.00 var det uden flasken og sagde godnat osv men han lå i 40 min og blev ved med at kalde på sin flaske men så gik jeg selvføllig ind og tilbød ham en tår mælk i en kop men nej det ville han ikke have, og så sang jeg 2 sange for ham mens jeg nussede hans kind og gik så nu igen også begyndte han han græde på sin flaske men der gik kun 10 min også sov han.. UDEN SIN FLASKE..

SÅ alt i alt en vellykket flaske afvældning efter godt nok 1 time..

............

Ja jeg syntes heller ikke at de kan være så kritiske over for hvad der bliver severet men nu skal vi muligvis have krapse haler og det koster så 79 kr for 1 kg og vi skal bruge ca 2½ kg så det blir dyrt men det syntes lasse og hans forælder vi skal severe.. jeg ville bare gerne have nogen enkelt og let da jeg jo står og skal lave det hele selv..

Tak for jeres svar.

Hvor er det skønt at det gik godt med flasken!

Helt ærligt, det kan de altså ikke tillade sig at bestemme... Jeg havde ikke gjort det, hvis jeg var dig, og hvis de holdt fast, så ville jeg da sige til Lasse at han så selv kan lave maden.

Anmeld

7. september 2010

grinbidderen

bondepigen skriver:

Hvor er det skønt at det gik godt med flasken!

Helt ærligt, det kan de altså ikke tillade sig at bestemme... Jeg havde ikke gjort det, hvis jeg var dig, og hvis de holdt fast, så ville jeg da sige til Lasse at han så selv kan lave maden.

ja det var rigtig dejligt han faldt i søvn uden sin flaske så håber på det samme imorgen..

Vil ik have han laver maden alene han kan ik finde ud af det hihi.. men så længe han hjælper med at lave det og holder lidt øje med valde imens s¨å er det helt fint..

har i ikke nogen gode idér på noget lækkert mad vi kunne lave til valdes 2 års fødselsdag.. ik for krævenden af lave og ik alt for dyrt. til 11 mennesker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.