Sygeplejestuderende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

Ann.

ESV skriver:

Hvor skal du starte henne??

jeg har standby plads så håber at komme igang til februar men hvis ikke er jeg garanteret optagelse når de starter efteråret 2011..

Det er i Hjørring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

ESV

lotchen skriver:

SU hele vejen igennem. Elevlønnen blev afskaffet, da vi fik betegnelsen studerende. Til gengæld kører langt de fleste steder med en studiedag ugentligt, hvor du har tid til at læse og skrive opgaver. Vores skole lagde vældig meget op til at vi IKKE skulle have weekendvagter fast eller arbejde helligdage, da studerende IKKE indgår i normeringen som elever gør det. Det kunne være en mulighed at prøve aften eller nat, for at følge rytmen på stedet, det gjorde jeg også selv for at se hvad der skete på de tidspunkter.

Skal du læse til sygeplejerske??

Kunne da være dejligt at kalde dig kollega 

Er det ikke noget med at man fra 3 eller 4 semester kan få vikar arbejde på hospitalerne o.l.?? altså fagrelevant studie arbejde??

Anmeld

6. september 2010

ESV

TrineLærke skriver:

Det er i Hjørring

Godt så, jeg lover vi kommer ikke til at gå i skole sammen, jeg skal starte i KBH...

Anmeld

6. september 2010

klmf

TrineLærke skriver:

Ih tak det vil jeg huske

Det er rigtig pænt af dig

Gør lige det, for ellers kan man hurtigt blive blanket af

Vi brugte altså også meget at kopiere (fyyyyyyyyyyyyyyyy skamme sig!!), så noget af det har jeg også i kopiform.

Ih det bliver spændende!

Anmeld

6. september 2010

klmf

ESV skriver:

Er det ikke noget med at man fra 3 eller 4 semester kan få vikar arbejde på hospitalerne o.l.?? altså fagrelevant studie arbejde??

Det er meget forskelligt fra sted til sted, hvad deres politik på området er... Ellers kan man jo også melde sig ind i vikarbureau, så får man også bedre løn! Men jeg ville hellere være tilknyttet en bestemt afdeling, så jeg var i pulje i stedet for vikarbureau.

Anmeld

6. september 2010

Ann.

lotchen skriver:

Gør lige det, for ellers kan man hurtigt blive blanket af

Vi brugte altså også meget at kopiere (fyyyyyyyyyyyyyyyy skamme sig!!), så noget af det har jeg også i kopiform.

Ih det bliver spændende!

Tak det er bare i orden

Nu vil jeg daffe i seng - godnat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.