så er vi endlig flyttet :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. september 2010

LIZO

og nøj hvor jeg bare nyder det

zoey har fået sit eget værelse.  vi har ingen træpper. vi har have.. og en masse myg.. hehe...

det var meningen vi skulle flytter lørdag. man da vi fik nøglem allerede mandag og vi havde flyttet en del kasser så blev vi onsdag aften enige om at flytte torsdag.  så mig skynde mig at pakke resten af lejligheden ned..  troede ikke jeg manglet så meget.. men der var så en del!! suk suk.,.

lars hentet en trailer kl 10. kl 12 kom min søster og svoger. og kl 17.30 var vi færdige..  vi er næsten færdige. liam mangler at få 2 billeder op. zoey skal ha vi ha købt en lille rum deler til. vi mangler vores sofaer. men de kommer første engang i næste uge..  typisk.. så vi har ikke noget at side på. og så vi ellers bare ha sat billereder op af ungerne..

så lidt billeder..

1. haven før jeg gik amok og hev det hele op.. 

2. ude fra.. fik ikke det hele med

3 liam værelse

4. min nevø og zoey hygger

5  zoey fine lampe

6. synes det er skræmmende men liam har næsten lige så meget tøj som jeg har..

7. zoey hygger på sit nye værelse

8 liam værelse

9 zoey værelse

10 spise stue

11 køkken

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

grinbidderen

ej hvor er det dejligt i har fået ny lejlighed.. det er hvor en af mine veninder bor det er lidt sjovt, det er i tårnets kvater hva er jeres??

og hold da op hvor er zoey blevet stor og liam er da osse vokset en del.. skønne børn..

TILLYKKE med det nye hjem.

Anmeld

6. september 2010

JustAnotherName

Skøøøønt for Jer. Tillykke med de nye rammer om Jeres liv 

Anmeld

7. september 2010

LIZO

grinbidderen skriver:

ej hvor er det dejligt i har fået ny lejlighed.. det er hvor en af mine veninder bor det er lidt sjovt, det er i tårnets kvater hva er jeres??

og hold da op hvor er zoey blevet stor og liam er da osse vokset en del.. skønne børn..

TILLYKKE med det nye hjem.

det er i hestens kvater.. har ikke helt styr på alle de forskellige.. men nyder bare at være kommet væk fra lejligheden.. og nyde vi kun har 1 nabo..

Anmeld

7. september 2010

Jules

Hvor lækkert...Tillykke med det nye hjem...

Håber i bliver rigtig glade for at bo der

Anmeld

7. september 2010

Svei

Tillykke...hyggelig lejlighed....glæder mig selv vildt til den første hvor jeg får mit nye hus...selvom der skal laves en del...

Anmeld

7. september 2010

sarahb

hvor er det bare skønt og det ser rigtig lækkert ud

Anmeld

7. september 2010

Karo

Hvor ser der bare lækket ud.

Stort tillykke med den ny bolig

Anmeld

7. september 2010

oo

for det første: SHIT hvor er Zoey blevet stor!!!

og for det andet: hvor ser der bare lyst og lækkert ud - og hvor er den gårdhave genial! især når træværket er hvidt  det blir da megafedt at kunne sende ungerne derud og vide at de er DER og ikke alle mulige andre steder

Anmeld

7. september 2010

LIZO

det er super fedt det er malet hvidt.. de andre er brune.. og hende før os har lagt fliser. før var der græs. gider jeg ikke vil bare ha mine krukker med urter og lidt jordbær til sommer.. og lige ude på den anden side er der store græs arealer med legeplads osv. og der ligger en børnehave/ vuggestue 100 meter væk og de låser ikke derind. så børene kan lege der inde når de har lukket. det er super fedt. og der er aliid mange at lege med. og kan holde øje med ham fra køkkenvinduet.

og zoey kan stå ude og sove. hun sover maks 20 min af gangen i lejligheden fordi der var så meget støj og hun ikke kunne stå ude. men hun har sovet over 2 timer nu.. det er helt underligt.. i nat sov hun fra kl 20 til 6 imorges.. det er sq lidt underligt. når man er væn til hun sover lige ved siden af os.. 

tjuhl..  hun er jo os 10 måneder nu.. det går bare stærkt.. alt alt for stærkt..  går ikke længe før hun kan gå selv. igår tog hun 2 skridt selv før hun opdaget jeg ikke havde fat i hende så kastet hun sig ned

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.