Hurtig hjælp søges!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

535 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. september 2010

Gobbel

Hej!

Jeg er i fuld gang med at shoppe kagetilbehør på nettet, og faldt så over "Udstikkere med plunger"..

Hva er det lige forskellen er på dem og alm. udstikkere? Altså når vi tænker på udseendet af blomsterne..

Hvis I forstår!?

Håber nogen har svaret!

Hilsen Charlotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Gobbel skriver:

Hej!

Jeg er i fuld gang med at shoppe kagetilbehør på nettet, og faldt så over "Udstikkere med plunger"..

Hva er det lige forskellen er på dem og alm. udstikkere? Altså når vi tænker på udseendet af blomsterne..

Hvis I forstår!?

Håber nogen har svaret!

Hilsen Charlotte

Så vidt jeg ved, og hvis jeg har forstået det rigtigt, så er det blot det lille håndtag som sidder bagpå der er forskellen. Og så  giver de vist også mere struktur og et mere naturligt udseende. Men det ved jeg ikke om er generelt gældende.

Anmeld

6. september 2010

ESV

Gobbel skriver:

Hej!

Hvis I forstår!?

Håber nogen har svaret!

Hilsen Charlotte

Kan overhovedet ikke hjælpe dig men måske kan du hjælpe mig.. Hvad for en hjemme side køber du fra?? Vil helt vildt gerne igang med nogle fancy kager men skal nok bruge lidt udstyr for at komme igang..

Anmeld

6. september 2010

birgitte

Hej!

Hvis I forstår!?

Håber nogen har svaret!

Hilsen Charlotte

udstikkere med plungers har lissom et stempel der kan trykke det du har udstukket ud og de er super gode syns jeg alm udstikkere er lissom gammeldags småkageudstikkere! men jeg har begge dele og er glad for dem begge

god shopping!

øhh så lige du mente med hensyn til udseendet hi hi er vist lidt langsom... der er vist ikke ´nødvendigvis forskel men det er jo afhængig af om det begge er 5 blads blomster ( mener jeg plunger´ne er) men det er bare nemmere med en plunger hmm håber du fik svar på dit spørgsmål

Anmeld

6. september 2010

Gobbel

Oki! Det regnede jeg også med, ville bare lige være helt sikker! Tak for svaret!

Anmeld

6. september 2010

Dot D

Med plunger er nemmere at bruge, for når du har trykket din figur ud, så trykker du på "plungeren" også kommer din figur ud, uden du skal stå med knive, sakse og andet værktøj til at få figuren ud med. Som en anden skriver, så er der ofte lidt struktur i de figurer, der har plunger, absolut mine yndlings-udstikkere

Anmeld

6. september 2010

Gobbel

Jeg er selv ret ny i det her kageunivers, men har købt et par gange fra dinkage.dk, kagebutikken.dk og kagekompagniet.dk!

Håber du finder det du søger!

Anmeld

6. september 2010

ESV

Gobbel skriver:

Jeg er selv ret ny i det her kageunivers, men har købt et par gange fra dinkage.dk, kagebutikken.dk og kagekompagniet.dk!

Håber du finder det du søger!

Tak..

Anmeld

6. september 2010

Gobbel

Dot D:

Ved du om det evt. er sådan nogle Anasmor har brugt på den kage hun har lagt billeder ind af øverst på side 12 i kagegalleriet?

Anmeld

6. september 2010

Gobbel

birgitte skriver:

udstikkere med plungers har lissom et stempel der kan trykke det du har udstukket ud og de er super gode syns jeg alm udstikkere er lissom gammeldags småkageudstikkere! men jeg har begge dele og er glad for dem begge

god shopping!

øhh så lige du mente med hensyn til udseendet hi hi er vist lidt langsom... der er vist ikke ´nødvendigvis forskel men det er jo afhængig af om det begge er 5 blads blomster ( mener jeg plunger´ne er) men det er bare nemmere med en plunger hmm håber du fik svar på dit spørgsmål

Det gjorde jeg!

Mange tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.