4 stjerners middag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. september 2010

sofie85

Er der nogen som så dagens program på kanal 5? Synes bare at det var for grineren at se Sidley Lee  Han var bange for ALT! selv en natsværmer...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Malthesmoar

sofie85 skriver:

Er der nogen som så dagens program på kanal 5? Synes bare at det var for grineren at se Sidley Lee  Han var bange for ALT! selv en natsværmer...

JA...han virker da ik helt "normal"

Anmeld

6. september 2010

sofie85

Malthesmoar skriver:

JA...han virker da ik helt "normal"

Nej og hvis han ikke har gjort sig selv nok til grin i single-liv, så har han i hvert fald gjort det nu!!

Anmeld

6. september 2010

Tjuls

Jeg elsker at se Sidney, og er sikker på meget af det er skuespil.. Men whatever.. Det giver mig griner.. ^^

Ser dog frem til når ham og vennerne skal have deres program, for så skal der savles over Dolly og der skal jeg nok blive en fast seer!  \m/

Anmeld

6. september 2010

Malthesmoar

sofie85 skriver:

Nej og hvis han ikke har gjort sig selv nok til grin i single-liv, så har han i hvert fald gjort det nu!!

..Ja ik min kop te..

Anmeld

6. september 2010

maria_wlt

Han har ikke engang hørt om en flåt.. Han er og bliver sjov... 

Anmeld

6. september 2010

sofie85

Tjuls skriver:

Jeg elsker at se Sidney, og er sikker på meget af det er skuespil.. Men whatever.. Det giver mig griner.. ^^

Ser dog frem til når ham og vennerne skal have deres program, for så skal der savles over Dolly og der skal jeg nok blive en fast seer!  \m/

Ved ikke hvem Dolly er. Men ja sidney er grineren at se på, men om det er skuespil eller ej, så er han altså ikke for klog

Anmeld

6. september 2010

Tjuls

sofie85 skriver:

Ved ikke hvem Dolly er. Men ja sidney er grineren at se på, men om det er skuespil eller ej, så er han altså ikke for klog

http://www.youtube.com/watch?v=r2vtIOiu204

Dolly er med heri.. Han kommer 15-17 sekunder inde.. Laaaangt lyst hår og tusher over det hele..

Jeg kan kun tage hatten af for Sidney.. Skuespil eller ej.. Han har opnået hans mål, at blive berømt.. Og så uden at gøre en skid for det, andet end at være idiot.. Og er det det han virkelig er, så har han jo ikke arbejdet det mindste for det ..

Anmeld

6. september 2010

Tjuls

http://www.billedbladet.dk/Kendte/Nyheder/2010/7/Sidney%20Lee%20faar%20sit%20eget%20tv-program.aspx

Der står lidt om programmet der (Rock n' roll camping) og der er et billede af de 3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.