Hvordan kan man få sig selv til at forlade sine børn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. september 2010

slettet_7530

Uhhh er såå harm lige nu, her hvor er jeg bor er der en Mor der lige har forladt sine børn, godt nok er de store på 14 og 17år men fatter det bare slet ik.

Hun har pakket en taske med eget tøj og pas , har ikke betalt husleje de sidste mange måneder, og har så skrevet en brev til hendes børn om at hun elsker dem og at foden kommer i morgen og setter dem ud   og så er hun taget afsted mens de har været i skole uden nogen har vist en fis.

Nu er ungerne ved og pakke hele deres lejelighed ned, og fatter jo ik en skid af hvad deres mor har gang i. heldigvis er ders far kommet for og hjælpe dem ... men stadig en kæmpe schok for dem...

Kæft hvor jeg syndes det er røvet og gøre  

Jeg vil vove og påstå at den handling er et kæmpe råb om hjælp, desværre at det skal så vidt, stakkels kvinde håber du får den hjælp hun har behov for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Svei

Linda cecilie liljeqvist Dinesen skriver:

Hun er ik syg , i hverfald ik noget vi andre ved som bor her .... 

Vi har alle her ude en masse med hinanden at gøre, og alt har virkede helt normalt derfor vi alle er ude af den og undre os ....

Syndes det er så led at gøre .... 

og om ik andet havde hun der svært var der meget andet man kunne gøre en at gå fra sine børn 

Altså, jeg tror ikke på noget menneske vælger at gøre sådan uden der er noget galt...og desværre er det jo tit sådan at mennesker holder facaden over for andre og man bagefter undres over man ikke så hvad der nu sker, komme...jeg ville aldrig sætte mig til at dømme sådan en mor, men mere have ondt af hende og tænke over hvad man mon kunne have gjort eller set.

Anmeld

7. september 2010

Svei

albertesmor skriver:

Jeg vil vove og påstå at den handling er et kæmpe råb om hjælp, desværre at det skal så vidt, stakkels kvinde håber du får den hjælp hun har behov for

Lige præcis..helt enig,

Anmeld

7. september 2010

Tro på dig selv.

Hun er ik syg , i hverfald ik noget vi andre ved som bor her .... 

Vi har alle her ude en masse med hinanden at gøre, og alt har virkede helt normalt derfor vi alle er ude af den og undre os ....

Syndes det er så led at gøre .... 

og om ik andet havde hun der svært var der meget andet man kunne gøre en at gå fra sine børn 

Et hvert menneske kan jo have skjulte problemer, man ikke aner de har. Jeg tror på, at hun har en forklaring på hendes handeling, der med ikke sagt, at hendes handeling er i orden, for det er den ikke, men et normalt velfungerende menneske handler ikke sådan.  

Anmeld

7. september 2010

B&J

Hold nu op jeg har ondt af den mor hun må have det så dårligt sikke et råb om hjælp hold da op... håber da faren kan tage sine børn så.... og de kan få det godt sammen

Anmeld

7. september 2010

ekzunz

albertesmor skriver:

Helt enig - hun har brug for hjælp, ellers ville hun aldrig forlade sine børn på den måde.

Anmeld

7. september 2010

millesofie

Uhhh er såå harm lige nu, her hvor er jeg bor er der en Mor der lige har forladt sine børn, godt nok er de store på 14 og 17år men fatter det bare slet ik.

Hun har pakket en taske med eget tøj og pas , har ikke betalt husleje de sidste mange måneder, og har så skrevet en brev til hendes børn om at hun elsker dem og at foden kommer i morgen og setter dem ud   og så er hun taget afsted mens de har været i skole uden nogen har vist en fis.

Nu er ungerne ved og pakke hele deres lejelighed ned, og fatter jo ik en skid af hvad deres mor har gang i. heldigvis er ders far kommet for og hjælpe dem ... men stadig en kæmpe schok for dem...

Kæft hvor jeg syndes det er røvet og gøre  

de stakkles børn

men moren må da have en brist, hun må jo være syg!!!

men hvor er det syndt for ungerne.. skal de nu til at klare sig selv eller skal de bo hos faren? ved du det

øv øv øv

Anmeld

7. september 2010

Fru Dinesen

Har fundet ud af hvad der skete ,.... hun er så ment taget over til en fyr i england hun har mødt over nettet, hun gad ik lille danmark mere ..... Hmmmm og syndes der var deres fars tur til og være fuldtidsforældre 

Anmeld

7. september 2010

Svei

Har fundet ud af hvad der skete ,.... hun er så ment taget over til en fyr i england hun har mødt over nettet, hun gad ik lille danmark mere ..... Hmmmm og syndes der var deres fars tur til og være fuldtidsforældre 

Stakkels kvinde...hun må have det skidt når hun sådan flygter...kun vi har et samfund som kan gå ind og yde den fornødne hjælpe til børnene og moderen når hun vender tilbage.

Synd for alle i familien.

Anmeld

7. september 2010

Isabella_mor

sikke dog en lortemor...

men der er nok mere i historien end de som andre lige kan se.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.