hjælp til gammel "gyser" film!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.358 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. september 2010

oo

ach de damer, I ved så meget, så nu må jeg søge i den store, levende baby.dk søgemaskine

jeg leder efter titlen på en film som jeg så da jeg gik i 4. klasse...cirka, så altså den blev sendt omkring slut 80'erne eller start 90'erne, i tv vel at mærke. det er en "gyser" og jeg husker det som at den på dansk hed "Den hvide dame".

den har en meget karakteristisk start: en dreng bliver låst inde i garderoben på sin skole og da alle er gået hjem, dukker der en spøgelsespige op, som er blevet slået ihjel i garderoben. hun danser rundt og så kommer hendes morder, der er usynlig for drengen og seeren, men hvis stemme man kan høre. eller det man kan høre er, at han fløjter en speciel melodi. Resten af filmen går så ud på at drengen skal opklare hvem morderen er...

Er der overhovedet nogen der ved hvad jeg taler om?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Laulund87

Den lyder fed Kender den desværre ikke

Anmeld

6. september 2010

oo

Laulund87 skriver:

Den lyder fed Kender den desværre ikke

det er typisk! man når lige at bede om hjælp og så BANG så finder man det selv  og jeg har endda ledt hundredevis af gange!!

men her er lige et link, hvis du vil se mere: http://www.fast-rewind.com/ladyinwhite.htm

Anmeld

6. september 2010

Mutti2B

Den hedder "Lady in white", fra 1988 og er instueret af Frank Laloggia

Anmeld

6. september 2010

Laulund87

Tjuhl skriver:

det er typisk! man når lige at bede om hjælp og så BANG så finder man det selv  og jeg har endda ledt hundredevis af gange!!

men her er lige et link, hvis du vil se mere: http://www.fast-rewind.com/ladyinwhite.htm

Hehe sådan er det altid

Det må jeg lige se på

Anmeld

6. september 2010

oo

Mutti2B skriver:

Den hedder "Lady in white", fra 1988 og er instueret af Frank Laloggia

jææææs, jeg fandt den lige akkurat

Anmeld

6. september 2010

Mutti2B

Tjuhl skriver:

jææææs, jeg fandt den lige akkurat

He he, hurra for Google

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.