Er så stolt af min lille pige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. juli 2008

Jan9e D

Pt er hun hjemme hos sin far, men derfor vil jeg nu aligevel godt dele dette med jer. I går har vi (læs hendes far) taget sutten fra hende, vi har gennem længere tid snakket med hende om at det var ved at være slut med sutten og forklaret hende at nåt hun skulle hjem til far denne gang var det slut med sutten. Hun har dog ikke været så begejsteret ved tanken:( men nu skulle det være slut, da hun var ved at få suttebid. I går tog hun det i stiv arm og små græd og spurgte efter sutten i ½ time, men i dag har hun dog reageret lidt karftigere og været ret så gal på sin far over hun ikke må få sin sut.>( og fortalt ham at hun ikke kan lide ham men kun elsker sin mor.Men det er jo bare en naturlig reaktion på at have midstet noget. Så når hun kommer hjem på mandag er det bare med at holde fast i det, og ikke give efter (syntes nu godt nok det er svært at holde fast for tiden):'( Men hun får den altså ikke. Vi har aftalt at vi skiftes til at tage bleen og sutten ect fra hende så der er en af os der er den gode;) Den stolte mor jannie (H) Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2008

Sabby

Kan godt forstå du er stolt, det ville jeg også være.
Min datter er 2 år, hun får kun sutten når hun skal sove, håber lidt på, at det så evt. er lidt nemmere måske, at vende hende af med den når tiden er til det, fremfor hvis hun havde den hele tiden, man har lov at håbe... :O)

Anmeld

18. juli 2008

Monique

Kan godt forstå du er stolt.
Da min store pige blev 2 år fik hun kun sin sut da hun skulle sove
Hun er 3 nu (4 år d 28/7) og for et halvt års tid siden blev vi enige om at det var slut med sutten.
Det tog lidt tid inden hun stoppede med og spørge efter sutten, men hun var ikk grædefærdig hvis ikk hun måtte få den.

Nu efter vi fik Melannie som snart er 3 mdr, kan hun godt engang imellem komme og vil have en sut.
Hun har også selv hentet sutter i skabet lige da vi var kommet hjem med melannie og en 2 uger efter.
Det er hun da heldigvis stoppet med igen :D

Anmeld

18. juli 2008

fam.4xc

Smadder dygtig er hun - Caroline ELSKER sin sut, men vi prøver også at det kun er en sove ting.... Hun imponere os gang på gang med selv at ta initativ til at stoppe med det ene og andet uden vi skal gøre stor indflydelse, så håber det samme sker med sutten :P

Og så lige stor ros til jeres parforhold - fandme flot tænkt at I skiftes så det ik kun er den ene der er bussemand - hatten af for den tankegang:D

Kram Camilla

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.