nf..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. september 2010

Sabina92

Er så nervøs for der er noget galt, venter endnu på at skulle til nakkefold ved dog det er inden for de næste 2 uger..

Jeg føler mig bare ikke rigtig gravid, hvad havde i andre det omkring den tid?

- Har virkelig brug for nogle gode råd til at holde humøret oppe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

AA10

tror det er normalt og ha det sådan... sådan havde jeg det ihvertfald.. men fik af vide det er meget sjældent at der er noget galt...

Anmeld

6. september 2010

Sabina92

AA10 skriver:

tror det er normalt og ha det sådan... sådan havde jeg det ihvertfald.. men fik af vide det er meget sjældent at der er noget galt...

Okay s; - føler mig lidt alene med det. håber da på de bedste

Anmeld

6. september 2010

Asbæk

Skal selv til nakkefold om 10 dage, føler mig nu hellere ikke særlig gravid. Håber det kommer når man ser der er noget. Har hørt fra så mange veninder at det er så hyggeligt at være gravid, så satser på at det rykker noget ved moder instinket at blive scannet

Anmeld

6. september 2010

Sabina92

Asbæk skriver:

Skal selv til nakkefold om 10 dage, føler mig nu hellere ikke særlig gravid. Håber det kommer når man ser der er noget. Har hørt fra så mange veninder at det er så hyggeligt at være gravid, så satser på at det rykker noget ved moder instinket at blive scannet

årh hvor er jeg glad for du skriver, jeg kan ikke se så meget hyggeligt lige nu ((; dejligt der er en som er ligeså langt som jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.