Badering og bryster med lup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.083 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. september 2010

otlitrom

Ja.. Så tog jeg på af hormonerne. Jeg ved ikke hvor meget i kg og gram, mig og vægten er ikke venner i forvejen. Men baderingen er det vist ikke til at tage fejl af. Det der før var "lidt ekstra" er blevet væsentligt større, og jeg føler mig lidt klemt i mine ellers gode jeans

Øv, hvor gør det mig ked af det. Jeg har virkelig passet på med, hvad jeg har spist, pånær én aften hvor jeg fik så ondt af mig selv, at jeg spiste is i stedet for aftensmad Men der er åbenbart ikke noget at gøre. Det var desværre min værste frygt, og også for min familie. Jeg venter bare på nævner det

Som der stod i indlægssedlen for næsesprayen, kunne brysterne godt blive mindre. Og ganske rigtigt. Det der i forvejen ikke var meget af skal man næsten bruge kikkert eller lup for at finde!

Jeg ÆÆÆÆLSKER bare min næsespray.. NOT!

Det er virkelig ikke sjovt at være på hormoner, så er det sagt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Risen

Ohh søde kitty ! Det skal nok blive godt igen ! Tænk lige på hvad du får ud af det ? En lækker mini-kitty ! Det er da både bryster og et par ellers gode jeans værd.. hihi.. Men kender følelsen alt for godt :/

Kæmpe knus

Anmeld

6. september 2010

businesstigger

Øv! Dumme dumme næsespray! Håber i det mindste der kommer noget godt ud af det også!

Anmeld

6. september 2010

otlitrom

Risen skriver:

Ohh søde kitty ! Det skal nok blive godt igen ! Tænk lige på hvad du får ud af det ? En lækker mini-kitty ! Det er da både bryster og et par ellers gode jeans værd.. hihi.. Men kender følelsen alt for godt :/

Kæmpe knus

Du er sød, Risen! Tak! Jeg tror jeg bliver mest ked af det, når tvivlen rammer - om det nogensinde lykkes! Men selvfølgelig gør det det. Og forhåbentlig meget snart!

Anmeld

6. september 2010

otlitrom

businesstigger skriver:

Øv! Dumme dumme næsespray! Håber i det mindste der kommer noget godt ud af det også!

Det håber jeg også. Måske det var dét McDreamy og Izzie opererede på i nat

til dig og mavsen

Anmeld

6. september 2010

MM1987

Jeg synes godt nok den er træls den der næsespray... 

Håber det er den der gør det, og det ryger igen når du stopper - eller bare flytter sig op til brysterne...

Orh Anna, er træt af det skal være så svært...

Anmeld

6. september 2010

oo

om du så havde sultet dig selv, havde du taget på af hormonerne...man blir bare pustet op som...ja en badering! men det skal nok ryge af igen!!

og brysterne får du igen tifold lige om lidt, for jeg kan love dig for at små bryster kan blive store og tunge bryster når først man blir gravid

Anmeld

6. september 2010

MM1987

Desuden skal du jo til at være rigtig tyk alligevel - og det ene kilo du tager på nu, det tager du bare mindre på i løbet af graviditeten

Anmeld

7. september 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Jeg synes godt nok den er træls den der næsespray... 

Håber det er den der gør det, og det ryger igen når du stopper - eller bare flytter sig op til brysterne...

Orh Anna, er træt af det skal være så svært...

Hihi, ja, det må godt flytte sig lidt opad Jeg har det lidt bedre idag, men hold op hvor er jeg træt, når jeg kommer hjem efter 8 timers arbejde.

Vær du bare glad for du slap for næsespray. Håber heller ikke det er nødvendigt, hvis det bliver en næste gang!

Anmeld

7. september 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

om du så havde sultet dig selv, havde du taget på af hormonerne...man blir bare pustet op som...ja en badering! men det skal nok ryge af igen!!

og brysterne får du igen tifold lige om lidt, for jeg kan love dig for at små bryster kan blive store og tunge bryster når først man blir gravid

Hihi, dét glæder jeg mig til at prøve. Fra strygebræt til Pamela.. Ikke tosset

Næsespray ér bare ikke sagen. Slut prut, basta bum!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.