Fedtsugning i lokalbedøvelse??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.422 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. september 2010

Svei

nogen der har erfaringer med det? skal udsættes for det om 9 dage og frygter lidt for om der er mange smerter forbundet ved det, det er kun meget lidt der skal suges, men alligevel.

Nogen der har prøvet det i lokalbedøvelse og hvordan var det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Kvindemin

jbk skriver:

nogen der har erfaringer med det? skal udsættes for det om 9 dage og frygter lidt for om der er mange smerter forbundet ved det, det er kun meget lidt der skal suges, men alligevel.

Puhaaa, jeg turde ikke. Har fået brystoperation i lokalbedøvelse, og gør det aldrig igen

Held og lykke

Anmeld

6. september 2010

Svei

Chritinap skriver:

Puhaaa, jeg turde ikke. Har fået brystoperation i lokalbedøvelse, og gør det aldrig igen

Held og lykke

Hvorfor ikke?

Ville nu heller ikke selv have så stor en operation i lokalbedøvelse, hvorfor ikke fuld?

Det er bare justeringer her, ar på mave og bryster skal lige justeres og så skal der tages resten af de grimme ridebukser...

Anmeld

6. september 2010

Kvindemin

jbk skriver:

Hvorfor ikke?

Ville nu heller ikke selv have så stor en operation i lokalbedøvelse, hvorfor ikke fuld?

Det er bare justeringer her, ar på mave og bryster skal lige justeres og så skal der tages resten af de grimme ridebukser...

Fordi jeg har fået fuld et par gange, nu var der noget der skulle justeres og det blev så i lokal.

Hvorfor jeg ikke turde? - Jeg vil aldrig pine mig selv på den måde mere, aldrig!

Anmeld

6. september 2010

Svei

Chritinap skriver:

Fordi jeg har fået fuld et par gange, nu var der noget der skulle justeres og det blev så i lokal.

Hvorfor jeg ikke turde? - Jeg vil aldrig pine mig selv på den måde mere, aldrig!

Men du fik også noget i dig, ikke... jeg skal jo bestemt ikke have fyldt i.. men kender jo din historie lidt, så kan godt forstå du er lidt negativ omkring det...øv...

(Eva)

Anmeld

6. september 2010

Kvindemin

jbk skriver:

Men du fik også noget i dig, ikke... jeg skal jo bestemt ikke have fyldt i.. men kender jo din historie lidt, så kan godt forstå du er lidt negativ omkring det...øv...

(Eva)

Nåå, det dig Nej jeg fik ikke noget i.. Det blev bare flyttet på, og så var der det med brystvoret. Jeg tør simpelthen aldrig gøre sådanne ting lokal igen..

Anmeld

6. september 2010

Tina2

jbk skriver:

Det skal du ikke frygte :-)

Jeg fik fedtsuget lårene og fik en epidural og efter 6 uger (vistnok) sku' jeg ha 'lavet en lille rettelse på det ene inderlår og der sprøjtede han bare lidt lokalbedøvelse ind, og det var ikke slemt. Ku do mærke det lidt når han var helt ude ved stregerne men det var hurtigt ovre :-)

Anmeld

6. september 2010

Svei

Tina2 skriver:

Det skal du ikke frygte :-)

Jeg fik fedtsuget lårene og fik en epidural og efter 6 uger (vistnok) sku' jeg ha 'lavet en lille rettelse på det ene inderlår og der sprøjtede han bare lidt lokalbedøvelse ind, og det var ikke slemt. Ku do mærke det lidt når han var helt ude ved stregerne men det var hurtigt ovre :-)

TAK, søde Tina... så vil jeg ikek frygte det...

Gemmer mig lidt her igen...noget møg, altså..

Men knus..Eva

Anmeld

6. september 2010

Tina2

jbk skriver:

TAK, søde Tina... så vil jeg ikek frygte det...

Gemmer mig lidt her igen...noget møg, altså..

Men knus..Eva

Ja, men kan godt "kende" dig, så tænk ikke på det... Kender selv det der luren, og var udsat for det i stor stil da jeg var gravid med Milas..... Sikkert også her nu siden er blevet så "kendt"

Og nej, du skal ikke frygte det og det tager ikke lang tid med de rettelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.