Idéer til barnedåb i januar ??? Hjælp !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.407 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. september 2010

2babygirls

Hej Tøser.

Vores lille skat er slet ikke kommet til verden (termin d. 5 oktober)

Men allerede nu tænker jeg meget over barnedåben og alle forberedelser, da der nok skal være rigeligt at se til når bebsen kommer, og så tæt på jul...

Kunne godt tænke mig at hører hvad folk har gjort med deres barnedåb, og prisklasse, kreativitet og om de valgte kolde retter eller lune retter... ( Tænker jeg ikke vil bruge for meget tid i køkkenet og mere med vores gæster)

Hvad med priser på leje af forsamlingshus?? hvad er for dyrt ?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

dithmer

Tina&Martin skriver:

Hej Tøser.

Vores lille skat er slet ikke kommet til verden (termin d. 5 oktober)

Men allerede nu tænker jeg meget over barnedåben og alle forberedelser, da der nok skal være rigeligt at se til når bebsen kommer, og så tæt på jul...

Kunne godt tænke mig at hører hvad folk har gjort med deres barnedåb, og prisklasse, kreativitet og om de valgte kolde retter eller lune retter... ( Tænker jeg ikke vil bruge for meget tid i køkkenet og mere med vores gæster)

Hvad med priser på leje af forsamlingshus?? hvad er for dyrt ?

Knus

Hej.

Ja vores lille prinsesse nr. 3 er heller ikke kommet til verden endnu men jeg har også de samme tanker som dig allerede. Nok også fordi der bliver nok at se til med 3 tøser. Vi har valgt at holde det ude da vi synes det er rarest og meget nemt når man har sådan en lille størrelse. Så kan man bare komme og sætte sig til bords, nyde dagen og gå igen når festen er slut uden at skal bekymre sig om oprydning osv. Tror som ikke der er det store at spare ved at holde det hjemme eller selv i et lokale.

Anmeld

6. september 2010

serinasmor

Vi var ca 30 personer og havde lejet et lokale her i Aalborg Ø for 500 kr.

vi havde bestilt mad gennem kokken og jomfruen

buffet med 3 slags kød og 4 slags tilbehør for (hvis jeg husker rigtigt) 89,- pr person

Det kan klart anbefales .. der var RIGELIGT med mad og vi havde endda bestilt til 2 mindre end vi var... dog skulle vi selv skære kødet ud (og mor her havde ikke lige tænkt på det der med at have en i køkkenet- men det kan man jo måske få en bekendt til for et par hundrede kroner)... Det smagte godt og folk var glade og blev mætte

så havde jeg selv bagt 2 bradepandekager og pyntet med pink glasur .. så dem fik vi til kaffen

herudover havde vi købt 2 store pakker servietter (pink og hvid) 20 kr pakken... hvid papirsdug 30 kr rullen (tror jeg nok)

indbydelserne havde jeg selv lavet (er ved at uddanne mig indenfor grafik) trykt dem på skolen for hmm .. 50 kr tror jeg incl specielt papir... der blev nogle til overs så storken der var "tegnet" på dem blev klippet ud i de overskydende og brugt som bordpynt..

håber det gav lidt inspiration .. og lidt indblik i hvad det kan koste

Anmeld

6. september 2010

Silas&Mille

vores lille er godt nok heller ikke kommet til verden endnu, men har da allerede en god ide om hvordan barnedåben skal være.

Hjemme, hvis der er plads, eller også i et lejet forsamlingshus med boller og pålægsbord samt hjemmebagt kage. Og så selvfølgelig kaffe og andet drikke.

Vi er enige om at det ikke skal være den helt store fest men blot en 'mindre' begivenhed (hvis man kan kalde det det). Folk kommer for at se og hygge om den lille og det synes vi ikke man behøver fx en 3 retters menu for

Anmeld

6. september 2010

2babygirls

Uhh ja indbydelsen skal nok blive et spændende projekt, for ville ønske jeg var super kreativ med en saks og lim, men der må min moster nok træde til hvis det er..

Vi har slet ikke plads til at holde det herhjemme, så det bliver helt sikkert ude.. men restaurant eller kro er nok lige dyrt, så det bliver nok forsamlingshuset i byen hvis det er ledigt..

Og så har vi kigget lidt på evt. mad fra en slagter, og tag selv-bord..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.