Hmm ja?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. september 2010

Na-Wi

Så sidder jeg her og aner ikke hvad jeg skal finde på..

William er startet i dagpleje i Onsdags og det kunne ikke gå bedre dernede.. Han er vild med sin dagplejemor han griner og hygger sig med de andre børn, græder ikke og alt går bare som man kunne ønske sig..

Men hvad med moar her? Jeg går bare rundt herhjemme og venter på at der bliver ringet og sagt at William skal hentes..

Hvad pokker skal jeg dog finde på? Nogen gode forslag (rengøringen er overstået for længst )

Knus Nanna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

ESV

Gå en tur, bag en kage, sov til middag, gør klar til aftensmaden så du bare kan hygge om W når du har hentet ham, gå i bad og forkæl dig selv med en ansigtsmaske......

tror måske det var hvad jeg lige havde af gode ideer..

Anmeld

6. september 2010

Michael healer

Naannaa87 skriver:

Så sidder jeg her og aner ikke hvad jeg skal finde på..

William er startet i dagpleje i Onsdags og det kunne ikke gå bedre dernede.. Han er vild med sin dagplejemor han griner og hygger sig med de andre børn, græder ikke og alt går bare som man kunne ønske sig..

Men hvad med moar her? Jeg går bare rundt herhjemme og venter på at der bliver ringet og sagt at William skal hentes..

Hvad pokker skal jeg dog finde på? Nogen gode forslag (rengøringen er overstået for længst )

Knus Nanna

Hej

Sikke noget, at du ikke har mere at gøre rent, men du skal da være mere end velkommen til at komme her forbi og hjælpe med at gøre rent

Ok skal nok være lidt seriøs, hvilke interesser har du ?

mvh Michael

Anmeld

6. september 2010

Na-Wi

Michael healer skriver:

Hej

Sikke noget, at du ikke har mere at gøre rent, men du skal da være mere end velkommen til at komme her forbi og hjælpe med at gøre rent

Ok skal nok være lidt seriøs, hvilke interesser har du ?

mvh Michael

Hehe rengøring bliver også kedeligt i længden

Jamen det aner jeg faktisk ikke, har jo de sidste 10 måneder kun beskæftiget mig med min søn, så har faktisk lidt glemt hvad jeg selv kan lide at lave.. (lyder måske underligt)

Anmeld

6. september 2010

Na-Wi

ESV skriver:

Gå en tur, bag en kage, sov til middag, gør klar til aftensmaden så du bare kan hygge om W når du har hentet ham, gå i bad og forkæl dig selv med en ansigtsmaske......

tror måske det var hvad jeg lige havde af gode ideer..

Jeg føler mig faktisk lidt klar på at sove til middag  meeeen så skulle jeg nok have startet lidt tidligere .. mmhh kage kan man jo altid bage

Anmeld

6. september 2010

Michael healer

Naannaa87 skriver:

Hehe rengøring bliver også kedeligt i længden

Jamen det aner jeg faktisk ikke, har jo de sidste 10 måneder kun beskæftiget mig med min søn, så har faktisk lidt glemt hvad jeg selv kan lide at lave.. (lyder måske underligt)

ok, det lyder da ikke godt, at du har glemt, hvad du godt kan lide at lave, sikke noget he he

Måke du så skulle ringe til nogle venner/bekendte eller noget familie og spørge dem, hvilke interesser du havde for 1 år eller 2-3 år siden.

Anmeld

6. september 2010

ESV

Fik du bagt kage??

Anmeld

6. september 2010

Na-Wi

ESV skriver:

Fik du bagt kage??

hah jaahh super god ide du lige kom med der og den blev god

Anmeld

6. september 2010

klmf

Jeg GLÆÆÆÆÆDER mig til at kunne læse en bog - uforstyrret i 1 hel time ad gangen, eller mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.