Undskyld mit fraværd :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.081 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. september 2010

Vinker

Der er flere der nu har spurgt til mig eftersom jeg pt ikke er ret meget tilstede hverken her, på fb eller på mobilen - UNDSKYLD allesammen, men der er bare nogle ting der lige gør at jeg ikke har overskudet til at være så social for tiden

Jeg ber og håber til at græsset er grønnere på den anden side, men lige nu er det hele bare kaos for mig - Beklager at jeg ikke kan sige mere lige nu. Jeg lover at vende tilbage så snart jeg kan!

Mange kærlige hilsner fra en der savner jer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

KWL

LOVE U

Anmeld

6. september 2010

Vinker

Kristinewl skriver:

LOVE U

Åååh elsker også dig min skat  Tak fordi du er der for mig!!!

Anmeld

6. september 2010

oo

KÆMPE  til dig, rikke, du lyder som en der har brug for det. og vi er der på den anden side - uanset om græsset er grønnere eller vi skal stå og vente på dig på en pløjemark

Anmeld

6. september 2010

JustAnotherName

Anmeld

6. september 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

KÆMPE  til dig, rikke, du lyder som en der har brug for det. og vi er der på den anden side - uanset om græsset er grønnere eller vi skal stå og vente på dig på en pløjemark

Åh tusind tak Trine-pigen. Det kram varmede rigtig meget. Og hvor er det bare en fantastisk følelse at mærke at I er der når jeg en gang får taget hul på bylden herinde

Anmeld

6. september 2010

Karo

6. september 2010

anna-jonas

Søde Rikke...............

Du skal vide at vi er lige her...............og er parate til at gribe dig, hvis du føler at du falder. Det anede mig at der var noget galt, også derfor jeg skrev en privat besked til dig. Du indvier os så snart du kan og har overskud.

Knus Mette

Anmeld

6. september 2010

Vinker

Anna-jonas skriver:

Søde Rikke...............

Du skal vide at vi er lige her...............og er parate til at gribe dig, hvis du føler at du falder. Det anede mig at der var noget galt, også derfor jeg skrev en privat besked til dig. Du indvier os så snart du kan og har overskud.

Knus Mette

Ja det var bare så sødt af dig at skrive en pb til mig - det varmede meget at mærke at du tænkede på mig!

TAK for støtten - den er mere end guld værd!

Jeg vender tilbage så snart jeg kan sige mere om det hele - Lige nu kræver det bare alle mine kræfter og tanker, suk

Kram

Anmeld

6. september 2010

Ranarupta

Åh Rikke dog. Det lyder hårdt. 

Jeg håber, at det meget snart løser sig og at du kommer ovenpå igen! 

Glæder mig i hvert fald til at se dig herinde igen! Og ja, vi står alle klar til at lytte, når du har brug for det!

Kram 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.