Om at få huset vurderet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. september 2010

Ann.

Vi skal have ringet efter en ejendommægler, da vi skal have vurderet vores hus. 
Hvor hurtigt efter man har ringet plejer de at komme og får man svar med det samme? 

Hvad sker der under en vurdering? 

Håber på lidt hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Agnete

Hej. De gange jeg har solgt, har jeg ringet til 3 mæglere, der alle er kommet inden for en uges tid. Efterfølgende har de haft nogle dage til at regne på, og sætte en prøve salgsopstilling op.

Held og lykke

Anmeld

6. september 2010

Mia&Allan

TrineLærke skriver:

Vi skal have ringet efter en ejendommægler, da vi skal have vurderet vores hus. 
Hvor hurtigt efter man har ringet plejer de at komme og får man svar med det samme? 

Hvad sker der under en vurdering? 

Håber på lidt hjælpe

Det er meget forskelligt fra ejendomsmægler til ejendomsmægler

Held og lykke med vurderingen

Anmeld

6. september 2010

Ann.

Agnete skriver:

Hej. De gange jeg har solgt, har jeg ringet til 3 mæglere, der alle er kommet inden for en uges tid. Efterfølgende har de haft nogle dage til at regne på, og sætte en prøve salgsopstilling op.

Held og lykke

Okay - hvorfor 3 mæglere?

Anmeld

6. september 2010

Agnete

TrineLærke skriver:

Okay - hvorfor 3 mæglere?

Der kan være MEGET stor forskel på, hvad det koster at sælge - reelt mægler salær,, og hvad du rent faktisk får for pengene.

Anmeld

6. september 2010

h_bernie

Vi har lige fået vores hus vurderet og havde selv en idé om inden, hvor meget vi gerne ville have for det. Heldigvis var første mægler enig, så BUM 14 dage efter og nu er det solgt. Pænt stressende når der er baby på vej om et par måneder og de gerne vil overtage huset lige, når jeg har termin.... GISP!

Anmeld

6. september 2010

Ann.

Agnete skriver:

Der kan være MEGET stor forskel på, hvad det koster at sælge - reelt mægler salær,, og hvad du rent faktisk får for pengene.

Okay, så tror jeg vi skal have fat i nogle forskellige

Tak for svar

Anmeld

6. september 2010

Ann.

h_bernie skriver:

Vi har lige fået vores hus vurderet og havde selv en idé om inden, hvor meget vi gerne ville have for det. Heldigvis var første mægler enig, så BUM 14 dage efter og nu er det solgt. Pænt stressende når der er baby på vej om et par måneder og de gerne vil overtage huset lige, når jeg har termin.... GISP!

Hold da op det gik hurtigt

Vores nabo's hus blev også solgt på under 1 måned, så vi håber det går lige så hurtigt her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.