William 5 mdr og Simon 5 år (monsterbilledspam)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. september 2010

Tullebobs

Så er det min tur til at flashe mit lækre afkom

William er nu 5 måneder - og tiden flyver afsted. Han er en glad baby med masser krudt i måsen. Han triller selv fra ryggen til maven, og begynder at trække benene op under sig - så inden vi får set os om, er han overalt  Babytiden er godt nok kort, synes jeg. Hans endetarmsforsnævring er heldigvis blevet så meget afhjulpet at han sk*** det bedste han har lært, maaaange gange om dagen. Det har selvfølgelig betydet alverden for hans humør, så ingen længerevarende skrigeture mere  Vi er så småt startet op med grød, og når bare det er så tyndt, at han kan slupre det af skeen, så er han helt med på ideen.

Og storebror Simon har rundet de 5 år - jeg FATTER simpelthen ikke hvor de 5 år er blevet af. Han skal jo for pokker i skole til næste år  Han er en dejlig, fornuftig, vild, kærlig, spørgende, skør, nysgerrig og helt igennem fantastisk unge. Han jonglerer nu med ord som bekymret, imponerede og Internettet. Han stiller uanede mængder af spørgsmål, som: Hvor sover røvere? Er Gud gammel? Hvorfor findes der sommerfugle? Hvordan kører en bil? osv osv osv...

Ja, som I nok fornemmer, så knuselsker jeg skisme de knægte - og her er så lidt billeder af dem:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

XXSS

Hvor er de lækre  Tillykke med dem..

Anmeld

6. september 2010

Sofia

Smukke smukke børn!

Anmeld

6. september 2010

Bayze

IIIHH hvor er de skønne, Trine!! SÅ lækre altså! jeg kan slet ikke kende William - sådan en stor dreng, der er ikke så meget baby over ham mere. Kønne kønne drenge begge to. Dejlig familie du har dig der

Anmeld

6. september 2010

MariaJ

Ih, hvor er de dejlige begge to.

Anmeld

6. september 2010

Tjuls

De er bare gudeskønne begge to

Anmeld

6. september 2010

Riksen

Sikke nogle smukke børn du har!

Anmeld

6. september 2010

Tullebobs

Tanja78 skriver:

Hvor er de lækre  Tillykke med dem..

Tak

Anmeld

6. september 2010

Tullebobs

Sofia skriver:

Smukke smukke børn!

Tak

Anmeld

6. september 2010

Tullebobs

Bayze skriver:

IIIHH hvor er de skønne, Trine!! SÅ lækre altså! jeg kan slet ikke kende William - sådan en stor dreng, der er ikke så meget baby over ham mere. Kønne kønne drenge begge to. Dejlig familie du har dig der

Tak for det søde Tina - ja han er en stoooor dreng nu  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.