Hvornår skal man ringe til lægen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. september 2010

FruEllingsen

Marcus gylper stadig helt vildt.

Vi har gang i det 3 sæt tøj i dag. og han er rigtig pylleret. han har dog ikke feber.

Hvornår ville i kontakte lægen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

L-Mortil3

Drømmer skriver:

Marcus gylper stadig helt vildt.

Vi har gang i det 3 sæt tøj i dag. og han er rigtig pylleret. han har dog ikke feber.

Hvornår ville i kontakte lægen?

Hvis han ikke virker til at have det godt feber eller ej, så ville jeg ringe til lægen

Nu er jeg også ret pyller, men mad er trodsalt rigtig vigtigt for de små prutter!

Anmeld

6. september 2010

serinasmor

vi har altid fået at vide at hvis de små pus stadig er aktive når de ikke sover så er der ingen grund til bekymring ...

når det så er sagt .. så plejer han jo ikke at gylpe så meget så måske har han fået en virus selvom han ikke har feber ... medmindre han heller ikke sover som han plejer (Serina gylper MEGET og gylper mest de dage hvor hendes søvnrytme ikke er som den plejer at være)

hmm ... ville nok ringe til lægen og høre hvad de tror det kan være

Anmeld

6. september 2010

Corn

Min tidligt fødte dreng(ikke så tidligt som din) har altid haft nemt til opkast/gylp. Og da jeg snakkede med en SP om det, sagde hun , at det nok bare var hans måde at være syg på.

Han kastede op ved alle slags sygdom, dvs forkølet=opkast, feber=opkast, diarre= opkast... Alle sygdomme var der opkast ved, sikkert fordi hans fordøjelse ikke var helt moden da han kom ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.