Ved ikke hvad jeg skal synes (DP)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.199 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. september 2010

L-Mortil3

Så har mig og Liam været på besøg i den første mulige DP vi har fået tilbudt, en SKØN kærlig og bestemt kompetent dame, hun er bosnier men har boet i Danmark i mange år, hun snakker egentlig rigtig forståeligt dansk, men endelser og ombytninger sker dog hele tiden... Det er somend til at leve med, og så alligevel ikke, for det er jo nok i DP årene Liam lærer at snakke, og så ville jeg da gerne det var dansk, sådan helt, hvad kalder man det, almindelig? dansk.

Men pyt nu med det.

Men jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes, der er ene store børn i den DP 4*2 år, og der kommer først en "lille" ny i april, foruden Liam som så bytter plads med en af de 2 årige.

Og jeg ved sku ikke helt? Han var meget bange for dem idag, de råbte utrolig meget, kastede med tingene sparkede til tingene, rev dem ud af hænderne på hinanden... og SÅDAN er børn jo, DET VED JEG! Men tænker bare 3*2år mod min lille dreng på 10 mdr til den tid ...

Hvordan er aldersfordelingen i jeres DP?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Ni-ko-li-ne

Line&Liam skriver:

Så har mig og Liam været på besøg i den første mulige DP vi har fået tilbudt, en SKØN kærlig og bestemt kompetent dame, hun er bosnier men har boet i Danmark i mange år, hun snakker egentlig rigtig forståeligt dansk, men endelser og ombytninger sker dog hele tiden... Det er somend til at leve med, og så alligevel ikke, for det er jo nok i DP årene Liam lærer at snakke, og så ville jeg da gerne det var dansk, sådan helt, hvad kalder man det, almindelig? dansk.

Men pyt nu med det.

Men jeg ved ikke helt hvad jeg skal synes, der er ene store børn i den DP 4*2 år, og der kommer først en "lille" ny i april, foruden Liam som så bytter plads med en af de 2 årige.

Og jeg ved sku ikke helt? Han var meget bange for dem idag, de råbte utrolig meget, kastede med tingene sparkede til tingene, rev dem ud af hænderne på hinanden... og SÅDAN er børn jo, DET VED JEG! Men tænker bare 3*2år mod min lille dreng på 10 mdr til den tid ...

puuuuuh det er svært... Nikoline var også den eneste "lille" i sin første DP.... og de store børn lærer at være forsigtige ved den lille i takt med at den lille lærer at sige mere fra og ikke være bange...

de små kan lære rigtig meget af de store...

hvis du har et godt indtryk, så ville jeg ikke bekymre mig... men hvis du er en del i tvivl så spørg om der er en anden du kan komme ud og besøge... og sig nej til den første..

Liam kommer til at bruge rigtig meget tid der i DP og det er vigtigt at i alle er glade ved stedet:0)

Anmeld

6. september 2010

L-Mortil3

Ni-ko-li-ne skriver:

puuuuuh det er svært... Nikoline var også den eneste "lille" i sin første DP.... og de store børn lærer at være forsigtige ved den lille i takt med at den lille lærer at sige mere fra og ikke være bange...

de små kan lære rigtig meget af de store...

hvis du har et godt indtryk, så ville jeg ikke bekymre mig... men hvis du er en del i tvivl så spørg om der er en anden du kan komme ud og besøge... og sig nej til den første..

Liam kommer til at bruge rigtig meget tid der i DP og det er vigtigt at i alle er glade ved stedet:0)

Det er jo lidt det jo, for hun var bare rigtig sød og god til børnene ingen tvivl overhovedet, det virkede bare som om det var alt for voldsomt med så mange store børn og så Liam, oveni var de ikke voldsomt meget ude, så de ville bare skulle være i det lille legerum dagen lang... Men puha, må lige vende den i mit hoved og maven hvordan jeg har det med det... Det er så svært at vurdere når det er aller første gang, omvendt kan man sige er det jo også over 1½ år siden hun har haft sådan en bette en...

Anmeld

6. september 2010

Ni-ko-li-ne

Line&Liam skriver:

Det er jo lidt det jo, for hun var bare rigtig sød og god til børnene ingen tvivl overhovedet, det virkede bare som om det var alt for voldsomt med så mange store børn og så Liam, oveni var de ikke voldsomt meget ude, så de ville bare skulle være i det lille legerum dagen lang... Men puha, må lige vende den i mit hoved og maven hvordan jeg har det med det... Det er så svært at vurdere når det er aller første gang, omvendt kan man sige er det jo også over 1½ år siden hun har haft sådan en bette en...

hmm jeg synes ikke om at de ikke er meget ude... allerede der ville jeg se mig omkring efter et andet sted:0)

Anmeld

6. september 2010

CarinaSB

Gør hva du syntes er rigtig .. Der hvor Noah går er han den eneste dreng .. Og ved lige hvordan han skal chamere sig ind på pigerne .. Han er os den yngeste i hans DP .. Den ældste er 2, den anden 1½ og så er der 2 på 1 år .. den ene er 3 uger ældre end Noah 

Anmeld

6. september 2010

Mathilde

Celina er også den lille i hendes dp. Der er en på 2 år og to på 2½ år...

Jeg var også træt af det på et tidspunkt, men ikke mere. De store lærer at passe på og være forsigtig. Celina er altid den der kommer op at sidde på skødet eller sidder i barnevognen, når de er ude at gå osv... Der bliver vist nogle andre hensyn fordi hun er "den lille". Hun lærer også en masse af de store og engang bliver hun jo den store...

Desværre er der en pige der vil bide og en dreng der kan være ret voldsom ved de andre og det lærer hun jo også af men sådan er det jo.

Anmeld

6. september 2010

Mathilde

Jeg vil også sige, at jeg ikke helt vidste hvad jeg syntes om det, da vi var på besøg første gang.... Men det er SÅ godt og jeg er fuldt tilfreds og DP har faktisk samme holdning som mig på mange punkter og det gør da tingene nemmere!

Men altså, jeg tror aldrig man bare er helt tilfreds og tryg. Det er jo et fremmed menneske, der skal passe ens lille guldklump!

Men det skal jo selvfølgelig ikke føles helt forkert indeni!!!

Anmeld

6. september 2010

bagger26

For mig er det vigtigt at have en god mavefornemmelse, det er jo et sted din søn skal bruge mange timer de næste år.. Og syntes ikke rigtig det lyder som om, at du syntes om stedet, og det er vigtigt at du gør det...

Anmeld

6. september 2010

Halbschön

Line&Liam skriver:

Men pyt nu med det.

Hej søde..

Følg din mavefornemmelse... Det er det vigtigste... Hvis Liam mærker du ikke er tryg ved det, så smitter det af på ham..

Og jeg er enig med Karina i, at jeg også vil finde noget andet hvis de ikke er ret meget ude..

Nicolai går i en dp med en pige der 1mdr ældre end ham(næsten 1 år gammel).. Og så er der en dreng på 1½år.. Så de er meget tætte... Der kommer et 4 barn nu her i næste uge, og det er en dreng der er ligeså gammel som Nicolai.. Så det passer bare perfekt! De er ude hver dag... - medmindre det står ned i lårfede stråler.. Men ellers kommer de altid ud i haven og tumle rundt.. Vi har den bedste dagplejemor... Hun er fantastisk!

Anmeld

6. september 2010

Becks

Hej søde.. 

Jeg vil sige du skal følge din mavefornemmelse og hvad du vil være tryggest ved!

Det lyder som om du godt kan lide hende, men din mavefornemmelse lyder ikke helt god.

Samtidig synes jeg det er vigtigt de kommer ud hver dag, medmindre der er snestorm!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.