Erfaringer med flyverdragter fra Mikkeline

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

995 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. september 2010

Karo

Jeg kender ikke mærket og vil lige høre om i har gode eller dårlige erfaringer med flyverfragter fra mikkeline ?

Holder de barnet varmt er de slidstærke osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Svei

Dem har jeg altid købt og synes de er de bedste...har prøvet reima og den byttede jeg fordi den var så tung og vamset og ikke så nem at røre sig i som mikkline, så jeg vil til hver en tid anbefale mikkline..

Anmeld

6. september 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

Jeg kender ikke mærket og vil lige høre om i har gode eller dårlige erfaringer med flyverfragter fra mikkeline ?

Holder de barnet varmt er de slidstærke osv.

hej Katja

Mikk-line tester lige så godt som Reima... og derfor købte jeg en Mikk-line sidste år da de jo er lidt billigere:0)

vi var fuldt tilfredse... den holder barnet godt varm og er slidstærk...

jeg vil klart anbefale Mikk-line

knus

Anmeld

6. september 2010

Anja

Har altid været glad for Mikk-line. De er slidstærke, har god pasform med masser af mulighed for bevægelse og mine unger har aldrig været hverken kolde eller våde efter flere timers leg.

Og ja, som en anden skriver, så tester de lige så godt som Reima men er noget billigere.

Anmeld

6. september 2010

Mary

Har kun haft Mikk-line flyverdragter og har intet negativt at sige om dem. Jeg synes, som andre også har skrevet, at den er ikke er tung men dejlig let og nem at bevæge sig i - ser det da ud til, har ikke prøvet  Og så er den knap så dyr!

Anmeld

6. september 2010

SiLiMiMa

jeg er meget stor tilhænger af mikk-line

fordi de er så dejlig lette og alligevel holder børnene varme

har 2 i st 98, som min mellemste datter har brugt i 2 sæsoner - en dagpleje- og en børnehavesæson og de er stadig som nye. Desværre er min yngste datter for lille til dem endnu, men de skal helt sikkert gemmes til hende til vinteren 2011/2012

Dem med dobbelt-lynlås er forresten rigtig gode til mindre børn.

heise

Anmeld

6. september 2010

SiLiMiMa

Mary skriver:

Har kun haft Mikk-line flyverdragter og har intet negativt at sige om dem. Jeg synes, som andre også har skrevet, at den er ikke er tung men dejlig let og nem at bevæge sig i - ser det da ud til, har ikke prøvet  Og så er den knap så dyr!

hehe, ja tænk hvis de fandtes i voksenstørrelse!! hihi

min kæreste er håndværker og har sådan en vinter-heldragt.....GYYYYYS!!!!! Heldigvis er den sjældent i brug!! Synes mænd i "flyverdragter" ligner store babyer!!!

nå, en lille sidebemærkning....det lød bare så sjovt, da du skrev, du ikke selv havde prøvet!!

heise

Anmeld

7. september 2010

Jules

Jeg har været så glad for det mærke! Den Viktor brugte sidste vinter kan man slet ikke se at den er blevet brugt! Og det er den... Og han har ikke haft svært ved at bevæge sig i den eller frosset eller noget som helst!

Det mærke får helt sikkert 10 stjerner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.