Stakkels stakkels Lulupo!! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.507 visninger
20 svar
0 synes godt om
5. september 2010

smokin

Christina er simpelthen gået hen og faldet ned af trappen idag og endt på skadestuen med en muligt brækket fod! Og så lige oveni at hendes dejlige datter har tigerspring!!!

Sender masser af kærlighed hendes vej og krydser fingrer for at foden IKKE er brækket! (det finder de først ud af imorgen).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

Mette.

Øv øv Jeg krydser for foden ikke er brækket og de klare tigerspringet i bedste stil alligevel.  

Anmeld

6. september 2010

Ni-ko-li-ne

Hold da op! Det er da super uheldigt... Håber de klarer den!
God bedring!

Anmeld

6. september 2010

B&J

Hold da op godt der ikke sket mere håber ikke den er brækket og håber snart det tigerspring forsvinder mange krammer her fra

Anmeld

6. september 2010

lululupo

Zette skriver:

Christina er simpelthen gået hen og faldet ned af trappen idag og endt på skadestuen med en muligt brækket fod! Og så lige oveni at hendes dejlige datter har tigerspring!!!

Sender masser af kærlighed hendes vej og krydser fingrer for at foden IKKE er brækket! (det finder de først ud af imorgen).

århhhhhhhh tak søde Zette, det føles nu også som om den er hel gal og den ene tå er fuldstændig skæv!!! Er så glad for jeg ikke havde prinsessen på armen!!! Puhhh bare tanken

Anmeld

6. september 2010

SiLiMiMa

lululupo skriver:

århhhhhhhh tak søde Zette, det føles nu også som om den er hel gal og den ene tå er fuldstændig skæv!!! Er så glad for jeg ikke havde prinsessen på armen!!! Puhhh bare tanken

Rigtig god bedring!!

og som man siger: "SIKKE DA NO'ED LÅÅÅRT!!!"

heise

Anmeld

6. september 2010

lululupo

Mette. skriver:

Øv øv Jeg krydser for foden ikke er brækket og de klare tigerspringet i bedste stil alligevel.  

åhhh tak, den store ommøblering af hjemmet er igang så prinsessen og jeg bor i stuen nu Venter spændt på dommen men pt kan jeg ingenting med foden

Anmeld

6. september 2010

lululupo

Ni-ko-li-ne skriver:

Hold da op! Det er da super uheldigt... Håber de klarer den!
God bedring!

Takkkkk er så heldig at Lasse går hjemme denne mdr, held i uheld!!! gud den fod ser sær ud, fik tæerne ind imellem gelændret under faldet så de er helt revet fra hinanden..... Takker en vis herre for jeg ikke havde prinsessen på armen, puhh....

Anmeld

6. september 2010

lululupo

B&J skriver:

Hold da op godt der ikke sket mere håber ikke den er brækket og håber snart det tigerspring forsvinder mange krammer her fra

Åhhh tak, heldigvis havde jeg ikke prinsessen på armen, puhhhhh!!!! tænker om min fod nogensinde kommer til at se normal ud igen og av av av den gør ondt!!!

Anmeld

6. september 2010

lululupo

Heise skriver:

Rigtig god bedring!!

og som man siger: "SIKKE DA NO'ED LÅÅÅRT!!!"

heise

ja rigtig låårttttt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.