blandet følelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. september 2010

AnneH

Ja det er jo lige hvad jeg sidder med.

Er lige kommet hjem efter en lille weekend i KBH. Turen måtte jo komme, for min storesøster var gravid og min første niece skulle komme til verden :-)

Da hun fortalte at de ventede sig blev jeg først meget ked af det og syntes at det hele var så uretfærdig. Det var hårdt og på samme tid var jeg også glad på deres vejne. De glædede sig jo. Efter at have sundet mig glædede vi os også.

Så blev jeg selv gravid og lykken ville ingen ende tage. SKØNT!! Min søster og jeg havde næsten allerede lagt mange planer om barsel sammen, selv om vi bor i Århus. Lykken var desværre alt for kort for mig. Intet liv ved scanning

Var over og besøge min søster ugen efter udskrabningen, puha, det var hårdt og der var sgu mange gravid maver i KBH den uge. Så i hvert fald dem alle sammen. Livet går videre og det kom jeg selvfølgelig også.

Nu skal vi heldigvis selv til og i gang igen. Var til scanning i lørdags på Skejby. Vi skal i gang med et fryse forsøg. Lige inden jeg tog afsted kom så beskeden om at jeg var blevet moster!! Det er da gode nyheder!! Men på samme tid også meget hårdt til tider.

Vi drog afsted og hold op hvor er det bare en lækker tøs. Håber bare at næste gang jeg holder sådan en lille en i mine arme så bliver det min egen Men det bliver det jo nok ikke, for kan jo slet ikke vente til at se den lille pige igen

Min scanning på Skejby gik godt, skal dog afsted til en ny på tirsdag, da jeg har en lang cyklus denne gang. Men de er håbefulde og det er jeg også. Man kan vel heller ikke gøre meget andet end at håbe på det bedste og tage et skridt af gangen. Og desuden kunne de fortælle mig at jeg havde tabt mig et par kilo!!! Det var jo slet ikke så tosset, når man nu har for meget til at side på kroppen

Blev lidt trist af at skrive dette indlæg, men det var også godt at dele det med jer!!

et kæmpe til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

ønskebørn74

AnneH skriver:

Er lige kommet hjem efter en lille weekend i KBH. Turen måtte jo komme, for min storesøster var gravid og min første niece skulle komme til verden :-)

Da hun fortalte at de ventede sig blev jeg først meget ked af det og syntes at det hele var så uretfærdig. Det var hårdt og på samme tid var jeg også glad på deres vejne. De glædede sig jo. Efter at have sundet mig glædede vi os også.

Så blev jeg selv gravid og lykken ville ingen ende tage. SKØNT!! Min søster og jeg havde næsten allerede lagt mange planer om barsel sammen, selv om vi bor i Århus. Lykken var desværre alt for kort for mig. Intet liv ved scanning

Var over og besøge min søster ugen efter udskrabningen, puha, det var hårdt og der var sgu mange gravid maver i KBH den uge. Så i hvert fald dem alle sammen. Livet går videre og det kom jeg selvfølgelig også.

Nu skal vi heldigvis selv til og i gang igen. Var til scanning i lørdags på Skejby. Vi skal i gang med et fryse forsøg. Lige inden jeg tog afsted kom så beskeden om at jeg var blevet moster!! Det er da gode nyheder!! Men på samme tid også meget hårdt til tider.

Vi drog afsted og hold op hvor er det bare en lækker tøs. Håber bare at næste gang jeg holder sådan en lille en i mine arme så bliver det min egen Men det bliver det jo nok ikke, for kan jo slet ikke vente til at se den lille pige igen

Min scanning på Skejby gik godt, skal dog afsted til en ny på tirsdag, da jeg har en lang cyklus denne gang. Men de er håbefulde og det er jeg også. Man kan vel heller ikke gøre meget andet end at håbe på det bedste og tage et skridt af gangen. Og desuden kunne de fortælle mig at jeg havde tabt mig et par kilo!!! Det var jo slet ikke så tosset, når man nu har for meget til at side på kroppen

Blev lidt trist af at skrive dette indlæg, men det var også godt at dele det med jer!!

et kæmpe til jer alle

Årha søde... Kæmpe krammer til dig!!!!

Anmeld

5. september 2010

Shibby

Hvor mærkeligt at kunen følge din søsters barn velvidene om at du ku ha haft en aldersvarne..Er glad for at du tager det så pænt. Når jeg ser børn på 7 år tænker jeg stadig "jeg ku ha haft en på den alder"..Den del tror jeg aldrig forsvinder for mit vedkommene,så at den allerede er dulmet ved dig er sgu flot

Tillykke med titlen moster   Jeg håber du får en succesfuld behandling som resultere i en baby

Anmeld

5. september 2010

ønskebørn74

Shibby skriver:

Hvor mærkeligt at kunen følge din søsters barn velvidene om at du ku ha haft en aldersvarne..Er glad for at du tager det så pænt. Når jeg ser børn på 7 år tænker jeg stadig "jeg ku ha haft en på den alder"..Den del tror jeg aldrig forsvinder for mit vedkommene,så at den allerede er dulmet ved dig er sgu flot

Tillykke med titlen moster   Jeg håber du får en succesfuld behandling som resultere i en baby

Kunne ikke havde sagt det bedre!!! Og gud hvor er det skønt at se dig glad og have det godt efter alle de knubs du har fået søde!!

Knus til dig også, du er en sej tøs.

Anmeld

5. september 2010

Maise

Kram til dig

kunne selv have haft en på 10 år og en på 8 år. havde to ufrivillige aborter for mange år siden. MAn kommer sig med tiden.

hmm den dag idag har vi en på 8mdr, og håber på flere.

og tillykke med at du er blevet moster, det er altså også en dejlig titel

Anmeld

5. september 2010

Shibby

ønskebarn74 skriver:

Kunne ikke havde sagt det bedre!!! Og gud hvor er det skønt at se dig glad og have det godt efter alle de knubs du har fået søde!!

Knus til dig også, du er en sej tøs.

Hun har brug for opmuntring..Hvem ville ikk ahve det i hendes situation..Total ræv at stå der og have mistet sine drømme. MEN hvor der er håb-er der drømme -og så længe man har drømme -kan man komme videre!

Mange tak..Ja det har jeg..Aner heller ikk hvordan jeg har overlevet! Tror jeg har brugt 10 liv indtil videre og jeg er sgu ikk død endnu. Jeg ved at livet fortsætter men fuck det kan gøre ondt at se græssets grønne farve på den andens side af stakittet hvis man føler ens plæne består udelukkene af jord! Syntes det er flot af ts at hun allerede er noget til det her punkt som hun er

Anmeld

6. september 2010

ønskebørn74

AnneH skriver:

et kæmpe til jer alle

Du er bare stærk og sej søde!!! Tænker på dig

Morgen krammer herfra

Anmeld

7. september 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tager hatten af for den kampgejst du og din partner tydeligvis har.

Kender følelserne alt for godt.

Sender det største kram

Anmeld

11. september 2010

Lisbeth1985

Vil bare lige ønske lykke til - er sikker på, at det nok skal blive jeres tur til at få en lille guldklump:-) Og indtil da er det virkelig godt gået, at du har overskudet til at glæde dig på andres vegne:-)

Anmeld

12. september 2010

AnneH

Tak for alle jeres svar, de er med til at gøre en grå og trist dag mindre grå.

Har en i dag en hård dag. Sidder her og er helt nede i kulkælderen. Og jeg har ingen forklaring på hvorfor.

Jeg venter på en meget vigtig opringning i morgen. De ringer fra Skejby i morgen formiddag og fortæller hvordan optøningen af mine æg er gået. Vi håber på det bedste, men jeg er godt nok bange for at sætte for høje forventninger.

Jeg er meget spnædt på hvad dagen vil bringe, men på samme tid er jeg total ræd for at de kun har dårlige nyheder til mig. Puha... der kører mange tanker rundt i øjeblikket.

Har i dag ikke det store overskud til at være optimist. Må vidst hellere lave noget andet og få tankerne lidt væk fra projekt baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.