Hjælp til dåbskjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. september 2010

Tanja84

Heeiii Tøser

Har nu siddet og ledt en del på nettet efter en dåbskjole til vores lille prinsesse, men synes godt nok det er svært. Der er så mange forskellige kjoler, og alle dem jeg finder rigtig søde, er ALT for dyre

Samt synes jeg det er svært at finde nogen fysiske butikker. Nogen af jer der kender nogen butikker i Købehavn eller omegn?

Har også overvejet at få syet prinsessens kjole fra bunden, men har bestemt ikke evnerne selv  så skulle nogen af jer herinde have evnerne (og modet) eller kende nogen der syr, hører jeg gerne fra jer  

Til alle jer der allerede har fået jeres guldklumper døbt (eller har kjolen på plads til en kommende barnedåb), så vil jeg meget gerne se jeres kjoler og gulklumper, så jeg derved kan få lidt inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Ranarupta

Tanja84 skriver:

Heeiii Tøser

Har nu siddet og ledt en del på nettet efter en dåbskjole til vores lille prinsesse, men synes godt nok det er svært. Der er så mange forskellige kjoler, og alle dem jeg finder rigtig søde, er ALT for dyre

Samt synes jeg det er svært at finde nogen fysiske butikker. Nogen af jer der kender nogen butikker i Købehavn eller omegn?

Har også overvejet at få syet prinsessens kjole fra bunden, men har bestemt ikke evnerne selv  så skulle nogen af jer herinde have evnerne (og modet) eller kende nogen der syr, hører jeg gerne fra jer  

Til alle jer der allerede har fået jeres guldklumper døbt (eller har kjolen på plads til en kommende barnedåb), så vil jeg meget gerne se jeres kjoler og gulklumper, så jeg derved kan få lidt inspiration

Hvis den gerne må være brugt, så prøv at kigge på Trendsales.dk - der er nogle.

Og mon ikke, der er nogle på DBA.dk?

Anmeld

5. september 2010

Dot D

Jeg har syet min konfimationskjole om til dåbskjole, og nu er begge vores børn døbt i den. Sophus på det første billede og Sophie på det andet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. september 2010

Tanja84

Dot D skriver:

Jeg har syet min konfimationskjole om til dåbskjole, og nu er begge vores børn døbt i den. Sophus på det første billede og Sophie på det andet

Hvor er den bare sød

Blev selv konfirmeret i min mors gamle brudekjole, men vi har desværre ikke kjolen længere. Ellers havde jeg helt klart fået den syet om til dåbskjole.

Anmeld

6. september 2010

Dot D

Tanja84 skriver:

Hvor er den bare sød

Blev selv konfirmeret i min mors gamle brudekjole, men vi har desværre ikke kjolen længere. Ellers havde jeg helt klart fået den syet om til dåbskjole.

Ja for det er jo lidt sjovt også at starte sin helt egen tradition. Vi havde ingen kjole i min familie, så måtte jeg jo igang, og nu er der jo en til kommende børnebørn(om maaaaaaaaaaaange år)

Anmeld

6. september 2010

Vidunderligeunger

sweet-design.dk tror jeg hjemmesiden hedder, ellers google det navn. Det ligger herovre i jylland, men de kan vel godt sende??

Min erfaring med at få syet er dog at det også hurtigt løber op. 

Vi fik min konfikjole syet om til dåbskjole og det gav vi 1000 kroner for. De er godt givet ud, ja, men det er da også en slat

Anmeld

6. september 2010

Leonora

Tanja84 skriver:

Heeiii Tøser

Hej...

Jeg kan sy..se evt min hjemmeside www.norastar.dk

Knus Louise

Anmeld

6. september 2010

Tanja84

Fandt heldigvis den sødeste kjole i Lilly idag, også var den endda på tilbud

Så nu glæder jeg mig bare til at prinsessen skal have den på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.