Hvor længe sov jeres børn middagslur ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. september 2010

HDA2311

Sebastian er super glad for at sove middagslur ude i barnevognen, men han skal være storebror til marts og der skal den lille ny jo til at bruge barnevognen.

Så hvornår begyndte jeres børn at sove middagslur indenfor?

Skal vi købe en ekstra vogn han kan sove i eller skal vi bare have lært ham at sove middagslur i sengen? Og hvordan klarede I det med dp'en? Synes jo det skal være det samme uanset om han er hjemme eller i dagpleje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Mor til Frederic og Freya

HDA2311 skriver:

Sebastian er super glad for at sove middagslur ude i barnevognen, men han skal være storebror til marts og der skal den lille ny jo til at bruge barnevognen.

Skal vi købe en ekstra vogn han kan sove i eller skal vi bare have lært ham at sove middagslur i sengen? Og hvordan klarede I det med dp'en? Synes jo det skal være det samme uanset om han er hjemme eller i dagpleje

Min svigerinde har en dreng fra januar '08 og han fik en lillesøster i maj '09. 

Han sov i start stadig i barnevogn og hun sov i liften i klapvogn.

Nu sover han indenfor og hun i barnevogn.

Anmeld

5. september 2010

Leonora

HDA2311 skriver:

hej

Min datter blev to i juli...og samtidig stoppede vi med at hun sku sove ude...hun blev for lang til barnevognen...men det var intet probem at lægge hende i sin seng istedet for...

fra louise

Anmeld

5. september 2010

HDA2311

Mor til Frederic skriver:

Min svigerinde har en dreng fra januar '08 og han fik en lillesøster i maj '09. 

Han sov i start stadig i barnevogn og hun sov i liften i klapvogn.

Nu sover han indenfor og hun i barnevogn.

Havde slet ikke lige tænkt på at bebse kunne sove i klapvognen så længe den bruger liften - tak for det, så har jeg ikke så travlt med at få ham lært at sove indenfor - synes også det er lidt synd for ham, når nu han er så glad for barnevognen.

Anmeld

5. september 2010

Mor til Frederic og Freya

HDA2311 skriver:

Havde slet ikke lige tænkt på at bebse kunne sove i klapvognen så længe den bruger liften - tak for det, så har jeg ikke så travlt med at få ham lært at sove indenfor - synes også det er lidt synd for ham, når nu han er så glad for barnevognen.

Det var så  lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.