hvilken efterårs/vinter jakke har i til i år?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. september 2010

starsofheaven

kom gerne med billeder.. mangler lidt inspiration

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Vidunderligeunger

jeg ser lige med. Synes moden er frygtelig i år, med de der dynejakker og jeg skal komme efter dig 

Anmeld

5. september 2010

Maise

kom gerne med billeder.. mangler lidt inspiration

Ida t flyverdragt og jakke i mørk blommefarve med flamingoer(sidste års sæson) købt på babyhit.dk, dragten var sat ned fra 900 til 300 og jakken fra 600 til 200, så 500 for ny dragt og jakke til vinter synes jeg er billigt sluppet i det mærke. der er lækker fleece indeni, den er åndbar,regn og vindtæt, samt tappede sømme. nå men ihvertfald lækker. det ligger på min datters værelse og hun sover, men se på hjemmesiden under ida t.

Anmeld

5. september 2010

starsofheaven

BlyViol skriver:

jeg ser lige med. Synes moden er frygtelig i år, med de der dynejakker og jeg skal komme efter dig 

ja jeg kan simpelthen ikke finde ud af hva jeg skal have i år...

Anmeld

5. september 2010

Vidunderligeunger

starsofheaven skriver:

ja jeg kan simpelthen ikke finde ud af hva jeg skal have i år...

mente du jakke til dig selv eller barn?

Anmeld

5. september 2010

Maise

he he var det til voksen eller barn?? til voksen, så har jeg en lang sort noa noa jakke, eller jeg har to, også en sort med lidt mønstre og farver. og så har jeg en filtjakke mega fed(købt på bornholm)

Har altid syntes at noanoa har lækre vinterjakker, men de er også dyre. 1500-2000, men de holder i mange år.

Anmeld

5. september 2010

line melias mor

jeg har en lang noa noa i sort den er bare så lækker og så har jeg en canadian goose, den er bare dejlig varm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.