Hvornår kommer der en video med fødslen? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. september 2010

mommyforone

Nogen der ved hvornår der kommer en video med fødslen? Altså Zafirs fødsel som blev sendt live

OG jeg mener udover den korte video frekvens som kun lige viser da hun kommer ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det tager en del tid at klippe 10 timer ned, til et 'serværdigt' stykke Og når man liiiige har fået en baby, så går der lige et par dage, før man helt kan nå alting. Men så snart som muligt...

Anmeld

5. september 2010

mommyforone

Zafir skriver:

Det tager en del tid at klippe 10 timer ned, til et 'serværdigt' stykke Og når man liiiige har fået en baby, så går der lige et par dage, før man helt kan nå alting. Men så snart som muligt...

Undskyld Zafir, jeg troede faktisk ikke at det var jer selv der skulle redigere/klippe det sammen. Sorry

Håber du nyder din lille Frigg, tillykke med hende hvertfald

Anmeld

6. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mommyforone skriver:

Undskyld Zafir, jeg troede faktisk ikke at det var jer selv der skulle redigere/klippe det sammen. Sorry

Håber du nyder din lille Frigg, tillykke med hende hvertfald

Det er i orden. Min Tom vil rigtig gerne selv gøre det, så han får det ud af det han gerne vil vise

Desuden er det RET meget data, som vi har liggene og hvis vi skulle uploade resten til en eller anden anden, så ville det tage en EVIGHED Så det er under alle omstændigheder nemmest at vi gør det selv.

Der kommer nogen flere klip i Aftenshowet i aften

Anmeld

6. september 2010

Bayze

Zafir skriver:

Det er i orden. Min Tom vil rigtig gerne selv gøre det, så han får det ud af det han gerne vil vise

Desuden er det RET meget data, som vi har liggene og hvis vi skulle uploade resten til en eller anden anden, så ville det tage en EVIGHED Så det er under alle omstændigheder nemmest at vi gør det selv.

I Go´Aften Danmark igen igen?? Ej hvor er det altså godt - hvad er vinklen i aften så?

Anmeld

6. september 2010

bagger26

Zafir skriver:

Uhh det skal jeg husket at se, du skulle næsten lave en tråd om det, så der er flere der ved at det kommer...

Anmeld

6. september 2010

twinboys

Hvornår og på hvilken kanal...

Hilsen hende der næsten aldrig ser tv...

Majbritt

Anmeld

6. september 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
twinboys skriver:

Hvornår og på hvilken kanal...

Hilsen hende der næsten aldrig ser tv...

Majbritt

Det er på dr 1 smukke 

Har lige overført penge til dig for sengetøjet..

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

6. september 2010

Anneiris

Go' aften Danmark er da på TV2, er det ikke??
Det tror jeg det er..
- Jeg sidder lige nu og ser Go' morgen Danmark på TV2, så kan kun forestille mig at det og er på TV2 om aftenen..

Anmeld

6. september 2010

mommyforone

Anneiris skriver:

Go' aften Danmark er da på TV2, er det ikke??
Det tror jeg det er..
- Jeg sidder lige nu og ser Go' morgen Danmark på TV2, så kan kun forestille mig at det og er på TV2 om aftenen..

Jo go aften danmark er på tv2, men Zafir skriver "aften showet" og det er Dr's version af god aften dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.