Nu er det jo sådan at jeg er enlig mor, derfor får jeg diverse støtter, som jeg selvfølgelig ikke ville have ret til hvis jeg boede sammen med børnenes far, eller nogen anden mand.....
Jeg bor på et gammelt landbrug, hvor grunden er solgt væk, og længerne lavet om til lejligheder - her er 4 lejligheder i alt. De hedder 4 A-B-C-D det kan for fanden da ikke være så svært at forstå at vi IKKE alle er samboende, men at vi har HVERT vores køkken og HVERT vores badeværelse, og at vi ikke holder fucking bunkepul altså...
Grrrrrr.... Lorte kommune....
Jeg har lige fået ny nabo, flink fyr... Men kommunen ha rnu IGEN fundet på at jeg ikke er berettiget til diverse støtter, fordi der nu er flyttet en ny person ind, på samme adresse som mig.... JOW DAME men den nye lejer bor i FUCKING B og jeg bor i FUCKING A er du da totalt analfabet eller hvad??????
Det er ufatteligt som vi altid skal slås med den skide kommune altså...
Så var det min farmor der ikke kunne få varmehjælp, og så var det mig der ikke kunne få diverse boligsikring, og så var det min far der ikke kunne få noget... Efter MANGE måneders slid og slæb med at få dem overbevist, SELVOM teknisk forvaltning FLERE gange har bekræftet at ALT ER SOM DE SKAL FUCKING VÆRE OG AT VI HAR RET TIL HVAD VI FÅR, så lykkedes det endelig at få alle de her ting igennem, og få kommunen til at fatte at vi altså har hver vores lejlighed.....
MEN SÅ flytter min nye nabo ind... Og hvad så? jo jo så fratager de mig min økonomiske støtte, fordi nu har jeg jo pludselig fået en samlever????? WHAT THE FUCK DAME!!!!!
FEJ NU HJERNEN SAMMEN DER INDE FOR HELVEDE DA OGSÅ MAND....
Jeg har sgu da regninger der skal betales med de skide penge altså....
Anmeld