Aaaaargh lorte fucking snot dumme kommunemedarbejdere....!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. september 2010

mariamiss6

Nu er det jo sådan at jeg er enlig mor, derfor får jeg diverse støtter, som jeg selvfølgelig ikke ville have ret til hvis jeg boede sammen med børnenes far, eller nogen anden mand.....

Jeg bor på et gammelt landbrug, hvor grunden er solgt væk, og længerne lavet om til lejligheder - her er 4 lejligheder i alt. De hedder 4 A-B-C-D det kan for fanden da ikke være så svært at forstå at vi IKKE alle er samboende, men at vi har HVERT vores køkken og HVERT vores badeværelse, og at vi ikke holder fucking bunkepul altså...

Grrrrrr.... Lorte kommune....

Jeg har lige fået ny nabo, flink fyr... Men kommunen ha rnu IGEN fundet på at jeg ikke er berettiget til diverse støtter, fordi der nu er flyttet en ny person ind, på samme adresse som mig.... JOW DAME men den nye lejer bor i FUCKING B og jeg bor i FUCKING A er du da totalt analfabet eller hvad??????

Det er ufatteligt som vi altid skal slås med den skide kommune altså...

Så var det min farmor der ikke kunne få varmehjælp, og så var det mig der ikke kunne få diverse boligsikring, og så var det min far der ikke kunne få noget... Efter MANGE måneders slid og slæb med at få dem overbevist, SELVOM teknisk forvaltning FLERE gange har bekræftet at ALT ER SOM DE SKAL FUCKING VÆRE OG AT VI HAR RET TIL HVAD VI FÅR, så lykkedes det endelig at få alle de her ting igennem, og få kommunen til at fatte at vi altså har hver vores lejlighed.....

MEN SÅ flytter min nye nabo ind... Og hvad så? jo jo så fratager de mig min økonomiske støtte, fordi nu har jeg jo pludselig fået en samlever????? WHAT THE FUCK DAME!!!!!

FEJ NU HJERNEN SAMMEN DER INDE FOR HELVEDE DA OGSÅ MAND....

Jeg har sgu da regninger der skal betales med de skide penge altså....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

klmf

Arh okay, hvor svært kan det være, der er da mange der bor i A, B, C osv????

Træls....

Skriv til borgmestren og spørg, om det virkelig kan være rigtigt, at hans medarbejdere skal bruge tid på sådan noget (vi skal jo spare) og om du skal have så dårlig service?? 

Anmeld

5. september 2010

line melias mor

ryster på hovedet der er ikke styr på en dyt i de kommuner

Anmeld

5. september 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Fucking møj ko!!!... argh...

Du bliver nødt til at sige noget til dem...!! For det dur sku ikke...

Anmeld

5. september 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Fucking møj ko!!!... argh...

Du bliver nødt til at sige noget til dem...!! For det dur sku ikke...

Ja Ja jow men det er jo ligesom søndag ikke jeg ringer og skælder dem ud i morgen......

Anmeld

5. september 2010

Mie A

Ja, nu er jeg så en af de der fucking snot dumme kommunemedarbejder som arbejder med børneydelser...

Først og fremmest er skaden ikke være end at du ringer og fortæller dem det som det er... så starter de sagen op igen - Det er jo først den 20. oktober at der kommer børnepenge igen.

Og det lyder altså som om (trods at teknisk forvaltning har sagt noget andet) at der er noget galt i bbr.

Mean får kun besked om at der er en der er flyttet en ind på adressen, hvis adressen i folkeregistret er fuldstændig identisk med tilskudsmodtagerens - altså ikke hvis den ene bor i B og den anden i A.

Personen må have flyttet sin adresse til præcis din adresse, ellers får kommunen ikke besked om at der er sket en ændring.

Og der er altså ingen der gør det for at genere dig - tværtimod ville medarbejderne da heller være fri - da det kun er mere arbejde til dem.

Men som sagt - skaden er ikke være, end at det kan klares med et enkelt opkald.

Anmeld

5. september 2010

Bayze

Jooh, altså jeg kan godt forstå at det er irriterende, og er også enig i at man godt indimellem kunne ønske sig at de kommunale systemer var lidt mere effektive. Meeeen, nu foregår der jo enormt meget socialt bedrageri på netop den konto du nævner der, og derfor gør kommunerne også en indsats for at stramme op på området i øjeblikket. Det sætter jeg personligt pris på med tanke på de år vi går i møde med langt færre offentlige midler end vi har været vant til og en kæmpe forsørgerbyrde. At de så laver fejl og virker lidt tungnemme, ja, det er da lidt træls, men som sagt, jeg synes det er godt at kommunerne strammer op på området, det er sgu ikke til sociale bedragere vores hårdt efterspurgte skattekroner skal gå i de kommende år....

Anmeld

5. september 2010

Shibby

Det er jo ikk kun børnepengene hun snakker om. Det er boligsikring som de fratager fordi de fatter forkert.. Det er ikke "bare" at ringe. I fredags brugte jeg 2 timer "bare" på at ringe og jeg er sgu ikk færdig! Hver gang jeg tror problemet er løst bliver det kastet videre og her kan jeg så starte forfra. Det kommunepis er tit som at løbe panden mod muren" Hvor svært kan det være at fatte forskel på A og B? Vildt at en der ikk kan skeldne mellem det rent faktisk er udlært..skræmmene

Anmeld

5. september 2010

Mie A

Shibby skriver:

Det er jo ikk kun børnepengene hun snakker om. Det er boligsikring som de fratager fordi de fatter forkert.. Det er ikke "bare" at ringe. I fredags brugte jeg 2 timer "bare" på at ringe og jeg er sgu ikk færdig! Hver gang jeg tror problemet er løst bliver det kastet videre og her kan jeg så starte forfra. Det kommunepis er tit som at løbe panden mod muren" Hvor svært kan det være at fatte forskel på A og B? Vildt at en der ikk kan skeldne mellem det rent faktisk er udlært..skræmmene

nå, ja boligsikringen - Det er rigtigt - men det kan de heldigvis også lave aconto udbetalinger af - så man kan få dem fra dag til dag

Men vi får et advis om at der flyttet en ind på adressen og det skal vi jo reagere på. Hvordan skal man kunne skelne hvornår lejemålet er delt op i a og b? Rigtig mange udlejere laver deres "egen" opdeling som ikke er registreret i folkeregistret.

Synes faktisk at du er lidt hård i din udtalelse om kommunale medarbejdere - Vi er altså ikke dumme!!

Anmeld

5. september 2010

Shibby

Det virker sgu sådan i de fleste tilfælde. Desværre. Så kan du i det mindste være den ene fisk der svømmer mod strømmen i stedet for med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.