Hvad kan man tage for at gøre rent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.244 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. september 2010

Mi

Jeg skal til at finde lidt rengøring i private hjem, mens min datter er i legestue. Hvad kan man tage for små 2½ times rengøring?

Håber nogle har nogle erfaringer med dette.

Mvh Marianne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Misa

da jeg gjorde rent private steder fik jeg 50 kr i timen..

Anmeld

5. september 2010

wamse

Jeg fik 100 kr i timen for det ;-)

Anmeld

5. september 2010

Mka

omkring 125 måske. Det er svært at sige har aldrig prøvet det. Kunne forestille mig at man ca brugte 1,5 hos en, så ville jeg synes at 150- 200 var okay. det ville jeg i hvert fald godt give.

Anmeld

5. september 2010

Marco2

Ved vores tidligere gav vi 100,- i timen, men hende vi har nu vil ha' 120,- i timen.

AG

Anmeld

5. september 2010

Vidunderligeunger

Mka skriver:

omkring 125 måske. Det er svært at sige har aldrig prøvet det. Kunne forestille mig at man ca brugte 1,5 hos en, så ville jeg synes at 150- 200 var okay. det ville jeg i hvert fald godt give.

hehe jeg tager 120 i timen for at gøre rent, men jeg er så også lyn hurtig og grundig  

Hvis det er familier med børn, tager jeg 100...

Anmeld

5. september 2010

ann-kristina

Jeg gav 100 kr i timen for det. Men hun var super effektiv. På 4 timer gjorde hun 130 kvm klinisk rent + vaskede vinduerne (udvendigt hver 2. gang og indvendigt de andre gange)

Anmeld

5. september 2010

Mka

BlyViol skriver:

hehe jeg tager 120 i timen for at gøre rent, men jeg er så også lyn hurtig og grundig  

Hvis det er familier med børn, tager jeg 100...

Det var da rigtig sødt af dig synes ikke 120 er dyrt.

Anmeld

5. september 2010

Vidunderligeunger

Mka skriver:

Det var da rigtig sødt af dig synes ikke 120 er dyrt.

naah, ikke når det bliver gjort ordentligt og hurtigt  

Men hvis man har 2-3 børn så kan det godt blive mange penge, derfor lidt rabat, er dog et par år siden jeg har gjort rent for andre.

Anmeld

5. september 2010

Mi

Så ligger det jo meget fint i tråd med hvad jeg havde tænkt mig. Tænkte at jeg ville tage 250 for de 2½ time.

Så håber jeg bare på at kunne finde nogen som har brug for en rengøringshjælp. Jeg vil have nogel seddler op i de lokale butikker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.