Børneeksem og fødevarer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2010

Ni-ko-li-ne

Baagøe skriver:

Mange tak!

velbekomme! vores læger er kanon mht. børn... man bliver taget meget seriøst! :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

Pige2009

Tina2 skriver:

Jamen har været der, og vi skiftede læge..... Vores datter var meget allergiramt, vi anede dog ikke hvad det var og fik astmamedicin i vildskab og det hjalp ikke....

Jeg var ved at blive vanvittig, så jeg gik derover og hamrede i bordet og var total rasende, så fik endelig en henvisning til børnelægen i Aalborg og fik ugen efter ny læge!!!!!

Og børnelægen kiggede på hende i 10 min, så habvde han konstateret hun ikke havde skyggen af astma men allergi! Så hun har nu været 2 år i vaccine, mangler 1 år og hun har ikke haft nogen symptomer længe :-))))))))))))))))))))))))))

Utroligt hvad man skal stå model til dejligt hun er ved at få det bedre...

Anmeld

5. september 2010

Tina2

Baagøe skriver:

Utroligt hvad man skal stå model til dejligt hun er ved at få det bedre...

Ja men jeg havde simpelthen fået NOK!!! Hun havde det jo forfærdeligt!!!! Viste sig hun havde allergi mod birk og græs og nu er der bare INTET, det er helt fantastisk! Men utroligt at man SKAL ha' hevet sin indre kost frem for at skære igennem, men dem der møder min indre kost er så heller ikke i tvivl om at jeg mener hvad jeg siger!!!

Anmeld

5. september 2010

Pige2009

Tina2 skriver:

Ja men jeg havde simpelthen fået NOK!!! Hun havde det jo forfærdeligt!!!! Viste sig hun havde allergi mod birk og græs og nu er der bare INTET, det er helt fantastisk! Men utroligt at man SKAL ha' hevet sin indre kost frem for at skære igennem, men dem der møder min indre kost er så heller ikke i tvivl om at jeg mener hvad jeg siger!!!

Det er åbenbart det der så skal til

Anmeld

5. september 2010

Tina2

Baagøe skriver:

Det er åbenbart det der så skal til

Jeps, de læger skal altså lige ha' noget at vide ind imellem, nogle af dem er så hurtige!!!

Anmeld

5. september 2010

Bayze

Baagøe skriver:

Nej, min læge nægter at give os en henvisning til en hudlæge Han har bare sagt, at hun har eksem og hun bør undgå de fødevarer vi har hende mistænkt for ikke at kunne tåle

Skulle du ikke skifte læge - det lyder da vanvittigt at det ikke skal udredes ordentligt....?

Anmeld

7. september 2010

Pige2009

Bayze skriver:

Skulle du ikke skifte læge - det lyder da vanvittigt at det ikke skal udredes ordentligt....?

Jo, burde jeg nok - overvejer det også kraftigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.