Billedespam Emma

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

889 visninger
11 svar
0 synes godt om
5. september 2010

Tanja84

Hey tøser

Ja, her følger lidt billedespam af vores lille prinsesse, der allerede bliver 4 uger i morgen.

Synes tiden går så hurtigt, og nyder bare hvert øjeblik

I dag rullede hun for første gang rundt fra maven og om på ryggen (mor blev meget stolt)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

B&J

Sikke en nuser dejlig charmetrold hende emma hun er jo bare en smuk pige og sikke dejlige billeder

Anmeld

5. september 2010

Tanja84

B&J skriver:

Sikke en nuser dejlig charmetrold hende emma hun er jo bare en smuk pige og sikke dejlige billeder

Taaark

Anmeld

5. september 2010

Bayze

Nåhr hvor ER hun bedårende

Og nogle flotte billeder i øvrigt

Anmeld

5. september 2010

Englebisse

Tanja84 skriver:

Hey tøser

Ja, her følger lidt billedespam af vores lille prinsesse, der allerede bliver 4 uger i morgen.

I dag rullede hun for første gang rundt fra maven og om på ryggen (mor blev meget stolt)

Hvor er hun bare køn og total bedårende

Anmeld

5. september 2010

Malene84

Tanja84 skriver:

Hey tøser

Hvor er hun skøn søde!!! dejlige billeder!! Nu må vi snart mødes så jeg kan se prinsessen

Anmeld

5. september 2010

Natascha

Hold da op en lækkerbisken du har fået... Hun er da bare for dejlig, glæder mig til min kommer ud om under 6 uger forhåbentlig...

Anmeld

5. september 2010

Tanja84

Malene84 skriver:

Hvor er hun skøn søde!!! dejlige billeder!! Nu må vi snart mødes så jeg kan se prinsessen

Tak smukke

Ja vi må snart finde ud af noget igen, så du kan se prinsessen og jeg kan se guldklumperne igen - der jo efterhånden ikke er så små længere, men til gengæld super dejlige

Anmeld

5. september 2010

Tanja84

Englebisse skriver:

Hvor er hun bare køn og total bedårende

Mange tak

Anmeld

5. september 2010

Tanja84

Natascha skriver:

Hold da op en lækkerbisken du har fået... Hun er da bare for dejlig, glæder mig til min kommer ud om under 6 uger forhåbentlig...

1000 tak for de søde ord

Puha, kender den lange ventetid alt for godt

Håber de sidste uger kommer til at gå hurtigt, men du samtdig får nydt de sidste uger som gravid.

For selvom man naturligvis får sin længeventede baby i armene, kommer man til at savne maven  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.