hejsa. jeg startede ud med at give majsgrød når hun vågnede fra sin formiddagslur. så var hun frisk og glad. brugte skråstol så det løb den rigtige vej. lavede den tynd og let cremet og hun åd som et svin. og 1,5 måned efter var vi oppe på 3 hoved måltider.så det gik nemt for os.
he he jeg er så den onde økomor
og man kan godt lave små portioner i lille gryde svarende til 1dl. ialt. men selvfølgelig ryger der en del ud indimellem. meeeen idag spiser hun meget fast føde og mos og havregrød.
Efter majs gik skiftede imellem det og ridgrød, men vær OBS på forstoppelse af disse to. Min datter blev dernæst meget vild med hirse og boghvedegrød og nu er det KUN havregrøød til morgen og MEGET af det. så putter jeg lidt forskelligt i af frugtgød, kanel, smør eller gulerodsmos. øllebrød kan jeg ikke få i hende, selv med banan, vaniliekorn eller andet går det ikke.
nå men spør endelig jeg har eksperimenteret meget med mad og hun elsker idag meget forskelligt og gerne krydret mad. ellers kan jeg anbefale sundhedsstyrelsens bog fra apoteket med gode råd, opskrifter med mere, den har jeg brugt meget.
held og lykke
Anmeld