Er lidt ked..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. september 2010

lisesp83

Hej

Har bare lige brug for at læsse lidt ud.. Min hund skal aflives i morgen..

Grunden til dette er, at han har bidt nogle af vores gæster. Og her den anden dag, viste han tænder over for vores datter som er 4 mdr. Han er 7 år gammel, og har egentlig aldrig været omkring børn.

Nu har jeg taget valget, da jeg er nød til at tænke fremad. Når vores datter kommer i kravle alderen, tør jeg slet ikke tænke på, hvad der kunne ske. Og jeg ville aldrig tilgive mig selv, hvis det en dag gik galt. .

Og give ham væk, egner han sig ikke til, da han er en ret speciel og egn hund.

Åha det blir hårdt.

Knus fra Lise - der lige havde brug for at læsse af..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

klmf

Årh, det er altid trist at skulle af med sine elskede kæledyr. Men synes det er en ansvarlig og rigtig beslutning du har taget!

Anmeld

5. september 2010

BabyStella!

lisesp83 skriver:

Hej

Har bare lige brug for at læsse lidt ud.. Min hund skal aflives i morgen..

Grunden til dette er, at han har bidt nogle af vores gæster. Og her den anden dag, viste han tænder over for vores datter som er 4 mdr. Han er 7 år gammel, og har egentlig aldrig været omkring børn.

Nu har jeg taget valget, da jeg er nød til at tænke fremad. Når vores datter kommer i kravle alderen, tør jeg slet ikke tænke på, hvad der kunne ske. Og jeg ville aldrig tilgive mig selv, hvis det en dag gik galt. .

Og give ham væk, egner han sig ikke til, da han er en ret speciel og egn hund.

Åha det blir hårdt.

Knus fra Lise - der lige havde brug for at læsse af..

Det er synd Desværre er der nogle hunde som ikke er så glade for børn. Jeg har selv 2 hunde; en amstaff og en labrador, og faktisk er det labradoren som er mindst glad for Stella, og amstaff´en som er mest glad - han er virkelig tålmodig.

Vi er dog ved og lære Stella at hun skal lade hundene være, når de ligger i deres kurve. Men hun er jo kun 11 mdr., så det varer nok lige lidt.

Var spændt på og se hvordan hundene tog det, når Stella kom. Manden var hjemme en dag, mens jeg lå på sygehuset efter og ha´ født, for at ta´ et tæppe med til dem, som Stella havde lagt med - så de ikke følte, hun var helt fremmed, når vi kom hjem med hende. Da vi så kom hjem, satte vi hende på gulvet i autostolen og de fik lov og lugte til hende og vænne sig til, hun var der.

Det er bare gået så godt! Men nu vi har en amstaff, havde vi da tænkt på om der ville blive noget mellem ham og Stella? Og hvis der nogensinde blev noget, blev han oz aflivet.

Men igen; er ked af og høre du må aflive din hund. Hvad er det for en?

Knus!

Anmeld

5. september 2010

lisesp83

lotchen skriver:

Årh, det er altid trist at skulle af med sine elskede kæledyr. Men synes det er en ansvarlig og rigtig beslutning du har taget!

Ja det er den eneste rigtige beslutning. Men gud hvor hårdt..

Anmeld

5. september 2010

lisesp83

BabyStella! skriver:

Det er synd Desværre er der nogle hunde som ikke er så glade for børn. Jeg har selv 2 hunde; en amstaff og en labrador, og faktisk er det labradoren som er mindst glad for Stella, og amstaff´en som er mest glad - han er virkelig tålmodig.

Vi er dog ved og lære Stella at hun skal lade hundene være, når de ligger i deres kurve. Men hun er jo kun 11 mdr., så det varer nok lige lidt.

Var spændt på og se hvordan hundene tog det, når Stella kom. Manden var hjemme en dag, mens jeg lå på sygehuset efter og ha´ født, for at ta´ et tæppe med til dem, som Stella havde lagt med - så de ikke følte, hun var helt fremmed, når vi kom hjem med hende. Da vi så kom hjem, satte vi hende på gulvet i autostolen og de fik lov og lugte til hende og vænne sig til, hun var der.

Det er bare gået så godt! Men nu vi har en amstaff, havde vi da tænkt på om der ville blive noget mellem ham og Stella? Og hvis der nogensinde blev noget, blev han oz aflivet.

Men igen; er ked af og høre du må aflive din hund. Hvad er det for en?

Knus!

Han er en blandings hund. Moren er en cockerspaniel, faren aner vi intet om.

Vi fik ham da han var 8 uger, men da havde vi jo ingen børn, og heller ingen små børn i familien. Tror også det har meget at sige.

Da vi kom hjem fra sygehuset med den lille, var han overhovedet ikke interesseret i hende. Han ville slet ikke kigge på hende. Og nu har han så vist tænder 2 gange overfor hende. Og det er 2 gange for meget, ifølge mig. Desværre.

Vi vil mægtig gerne have en hund igen, men det skal velovervejet..

Jeg er vokset op med hunde, og det vil jeg gerne min datter også skal.

Anmeld

5. september 2010

BabyStella!

lisesp83 skriver:

Han er en blandings hund. Moren er en cockerspaniel, faren aner vi intet om.

Vi fik ham da han var 8 uger, men da havde vi jo ingen børn, og heller ingen små børn i familien. Tror også det har meget at sige.

Da vi kom hjem fra sygehuset med den lille, var han overhovedet ikke interesseret i hende. Han ville slet ikke kigge på hende. Og nu har han så vist tænder 2 gange overfor hende. Og det er 2 gange for meget, ifølge mig. Desværre.

Vi vil mægtig gerne have en hund igen, men det skal velovervejet..

Jeg er vokset op med hunde, og det vil jeg gerne min datter også skal.

Det er træls! Hundene blir´/er jo oz familie

Pøj pøj med det. Knus!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.