Øv, det er hårdt!! "%
&
¤ HORMONER!! 
Jeg føler jeg ikke kender mig selv, jeg føler mig liv står på pause. Her sidder jeg for anden dag i træk og kigger ud på det gode vejr. Jeg orker ikke bevæge mig ud i det.. Det virker uoverskueligt og jeg bliver trist bare ved tanken.
Jeg er flov over mig selv! Flov over, hvor lidt jeg magter for tiden. Jeg føler mig i en evig søvn, og slet ikke som det aktive menneske jeg engang var. Jeg føler mig inaktiv og trist.. Og så er jeg sikker på vægten stiger. Men no wonder, når man bare sidder her på sin flade. Så skal det jo gå galt.
Igår aftes skulle jeg lave mad til to veninder. De kom forbi til spisning og film. Den ene havde forret med, jeg lavede hovdret, og den sidste havde dessert med. Det tog mig 2 stive timer at lave fyldte peberfrugter. Så lang tid har det aldrig taget mig at lave en frikadellefars før. Jeg var så ked af det og afmægtig, da tøserne endelig kom. jeg nåede slet ikke at støvsuge eller dække bord. Det ligner mig på ingen måde, men det er som om min tilværelse er fået fra 4. gear til bakgear.
Mange siger; Jamen man får ingen energi af at sidde stille og lave ingenting. Nej, det er jeg godt klar over. Derfor plejer jeg at gå tr/cykle flere gange om ugen. Men bare af at gå op ad trapperne til 2. sal med en indkøbspose eller vasketøj bliver jeg fysisk dårlig. Jeg får ondt i maven, bliver skide træt, eller får ekstra meget kvalme....
Jeg føler mig som en aktivt sind, låst fast i en mega doven krop. Og øv, hvor har jeg det svært med det
Nå ja, og så er jeg pisse ked af at tage på.. Er ligesom stor nok i forvejen.....
ynk ynk ynk fra huskatten, der ikke er en særlig aktiv huskat i huset NS for tiden... 

Anmeld