Stella begyndte d. 16. aug., og det går bare så godt med hende. Jeg var der den første dag et par timer med hende, hende selv et par timer 2. og 3. dag og til kl. 14.00 den 4. og 5. dag, hvor der var legestue 
Dagplejeren er SÅ glad for hende og siger, hun er så let. Hun leger fint med de andre børn 
Nu hvor jeg først skal begynde i skole igen til november, er hun i dagpleje fra kl. 9.00-14.00, nogle gange til lidt længere, hvis jeg skal noget.
Men når jeg begynder i skole er det fra kl. 7.45-14.00, så afleverer og henter manden hende, og torsdag og fredag, når jeg har tidlig fri, henter jeg hende.
Vores dagplejer snakkede om en af hendes venner, som oz er dagplejer. Hun havde en dreng som ikke lavede andet end og græde fra moren afleverede ham, til hun kom og hentede ham igen. Det må bare være svært og frustrende. Både for dagplejeren, men oz for forældrene som må gå fra en grædende søn. De har så aftalt at han kun skal være der et par timer ad gangen indtil han helt har vænnet sig til det.
Men håber da, det kommer til og gå godt med din datter 
Anmeld