Hvor langt henne er du??
Jeg er i uge 30 og har skaffet mig en masse ting fra familie for at undgå at skulle bruge 40000 kr på baby 
Jeg er kun i uge 17 så jeg har vel nok masser af tid, men fik da helt stress af at høre hvor meget man skal have 
Vi har haft planlagt graviditeten i lang tid så vi har en super god opsparing at tage på, så det blir ikke penge vi kommer til at mangle inden baby kommer, men jeg tænker også lidt på at der kommer en måned eller to hvor alt handler om jul og der har jeg travlt nok i forvejen og så har jeg i princippet meget lidt tid at blive færdig i inden februar
Desuden er det begrænset hvor meget min familie kan hjælpe med brugte ting, da både min lillesøster og mine to svigerinder venter sig og jeg har to veninder som også er gravide, så vi må ud og skaffe det meste selv. Men den blå avis er meget populær hos os
Men det er egentlig rart nok at der eksisterer nogle retningslinjer, for jeg kan rigtig godt lide at have alt klart og parat når dagen kommer, men kan også godt se at mange ting bør man nok først anskaffe sig når situationen opstår.
Men gisp hvor er det dog en jungle 
Anmeld