Puha sikke en dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. september 2010

Mischa

Vågnede ved at jeg blødte i morges... gik næsten i panik, Michael ringede til lægevagten og så kom ambulancen.

babuu ind til sygehuset, nu har jeg haft 2 MA'er og 1 SA, fandme nej om jeg skulle have en til!!.. så skulle vi ligge og vente..

sygplejersken kom ind til os og sagde at lægen lige straks var færdig med et kejsersnit... det behøvede jeg ikke at høre, det var nok at vide at han snart var klar, men at høre at der lige var en der havde født tvillinger ragede mig noget så grusomt på det tidspunkt, men det var det..

nu var det min tur, nu skulle vi igen se at vores lille baby igen var gået til grunde...

Lægen gjorde store øjne og vendte skærmen så vi kunne se.

Så smilede han og sagde: Ja der ser ud til at være aktivitet!

Vores lille baby er stadig derinde og er MEGET aktiv det var lige før at vores lille dreng eller pige slog en kolbøtte

sparkede og slog med armene og det lille hjerte bankede lystigt

åhhh det var det skønneste syn jeg nogen sinde har set, og Michael kunne ikke lade vær med at le.

alt så fint ud og holdte hurtigt op med at bløde, så nu skulle alting gerne være iorden nu skal jeg bare lære at slappe lidt mere af.. hihi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

sarahb

puha et chok, med den baggrund..
Men hvor er det bare fantastisk at det var et sundt og raskt barn der ligger inde i hulen.

Anmeld

5. september 2010

oo

hvor godt at de reagerede så hurtigt og fik dig til scanning! og TILLYKKE med en sprællevende baby!! hvor langt er du nu?

Anmeld

5. september 2010

JustAnotherName

Puha. Med de oplevelser du har haft før, så forstår jeg godt din reaktion.

Men JUBIIII din lille baby har det godt. Så det skal du også bare have!!

Dejligt at det går som det skal denne gang. Bare TRO på det, at du nok skal komme til, at gå hele graviditeten ud denne gang!
Baby har jo bevist nu, at h¤n ikke har tænkt sig at hoppe fra

Anmeld

5. september 2010

Mischa

Ja det er bare så dejligt

jeg er 11 og nogle dage, så skal vi snart til nakkefoldsscanning og så er vi ovre 1. trimester håber hber håber det går godt denne gang

Uha ja jeg tænker jo hver dag... lever du derinde?? det er forfærdeligt at man ikke kan slappe af og bare nyde sin graviditet.

men den lille holder da fast endnu

tak piger

Anmeld

5. september 2010

Vingummien

MischaKuhr skriver:

Vågnede ved at jeg blødte i morges... gik næsten i panik, Michael ringede til lægevagten og så kom ambulancen.

babuu ind til sygehuset, nu har jeg haft 2 MA'er og 1 SA, fandme nej om jeg skulle have en til!!.. så skulle vi ligge og vente..

sygplejersken kom ind til os og sagde at lægen lige straks var færdig med et kejsersnit... det behøvede jeg ikke at høre, det var nok at vide at han snart var klar, men at høre at der lige var en der havde født tvillinger ragede mig noget så grusomt på det tidspunkt, men det var det..

nu var det min tur, nu skulle vi igen se at vores lille baby igen var gået til grunde...

Lægen gjorde store øjne og vendte skærmen så vi kunne se.

Så smilede han og sagde: Ja der ser ud til at være aktivitet!

Vores lille baby er stadig derinde og er MEGET aktiv det var lige før at vores lille dreng eller pige slog en kolbøtte

sparkede og slog med armene og det lille hjerte bankede lystigt

åhhh det var det skønneste syn jeg nogen sinde har set, og Michael kunne ikke lade vær med at le.

alt så fint ud og holdte hurtigt op med at bløde, så nu skulle alting gerne være iorden nu skal jeg bare lære at slappe lidt mere af.. hihi

Puha en forskrækkelse at få, dejligt at det gik så hurtigt med at få afvide at der bare er fuld knald derinde

Anmeld

5. september 2010

Karo

Hvor er det dog dejligt at den lille stadig har det godt derinde og hænger i

Nu trænger i godt nok også til lidt vind i sejlene, og mon ikke ikke i får det i kraft af en lille baby i 2011

Glæder mig til at høre hvordan det går til NF scanningen.

Anmeld

6. september 2010

lion

Det må bare ikk ha været sjovt.

Men er det bare godt at du stadigvæk er gravid, og snart skal til NF

Anmeld

6. september 2010

Mischa

hihi ja for pokker da, det er et lille mirakel vi har lavet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.