Twinsespam (MANGE) - 4 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2010

Malene84

maria_wt skriver:

FANTASTISK..... Det med at lave tvillinger der batter, kan i vist mere end finde ud af.. Dem kan i godt være stolte af 

Jeg er ikke til alt det  tusse halløj folk har gang i, men din er godt nok lige i øjet.. Hvor er de bare RIGTIGE de 2 hjerter.. 

Jamen så er det jo ekstra stort af få det af vide, af netop dig. Tusind tak. Jeg er også super glad for den, vil hverken have den større eller mindre - eller på nogen måde anerledes 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2010

mullesmith2

Hvor er tiden dog gået hurtig.. og nøj hvor er de bare søde altså  Nu glæder jeg mig også ret meget til mine drenge kommer ud til mig men er kun i uge 28 så der må godt gå lidt tid endnu.

Fed ide med den tatoo med to hjerter  Har også tænkt over jeg ville have et eller andet for mine to drenge engang.

Anmeld

6. september 2010

dorthemus

Malene84 skriver:

tak

Væk med den flove smiley  

Jeg synes den er rigtig fed tatoveringen...og skide godt fundet på. Vil rigtig gerne selv have en tatto som symboliserer Runa  Havde tænkt på håndleddet...men fingeren er også et supergodt sted..hvis jeg må efterabe

Anmeld

7. september 2010

Malene84

dorthemus skriver:

Væk med den flove smiley  

Jeg synes den er rigtig fed tatoveringen...og skide godt fundet på. Vil rigtig gerne selv have en tatto som symboliserer Runa  Havde tænkt på håndleddet...men fingeren er også et supergodt sted..hvis jeg må efterabe

selvfølgelig må du det søde

Anmeld

7. september 2010

dithmer

Malene84 skriver:

hey girls...

weehuuu endelig blev de 4 måneder (i dag), og tilladt at smide flere billeder på. Jamen det kører stadig bare stille og roligt derud af. Min sp var her i fredags, Tristan vejer 8 kilo og er 68 lang  Villads vejer 7,7 og er 65 lang - så sys de følges helt vildt godt ad  de er stadig utrolig nemme og gør hverdagen til morsom og dejlig

Nååå og så fik mor her sin nr. 2 tattoo - men denne gang er den kun til mine drenge

Sikke nogle lækre drenge. Er totalt vild med din tatoo !!!

Anmeld

7. september 2010

Orkide86

Malene84 skriver:

hey girls...

weehuuu endelig blev de 4 måneder (i dag), og tilladt at smide flere billeder på. Jamen det kører stadig bare stille og roligt derud af. Min sp var her i fredags, Tristan vejer 8 kilo og er 68 lang  Villads vejer 7,7 og er 65 lang - så sys de følges helt vildt godt ad  de er stadig utrolig nemme og gør hverdagen til morsom og dejlig

Nååå og så fik mor her sin nr. 2 tattoo - men denne gang er den kun til mine drenge

Hvor er de dejlige

Anmeld

7. september 2010

Sees

Dine unger er simpelthen så lækre, Malene .. Det har I gjort godt

Og rigtig fed tattoo, godt fundet på

Anmeld

7. september 2010

Malene84

dithmer skriver:

Sikke nogle lækre drenge. Er totalt vild med din tatoo !!!

MANGE TAK

Anmeld

7. september 2010

Malene84

Mirjam123 skriver:

Hvor er de dejlige

Jaa... jeg kan heller ikke lade være med at kaste billeder ind af dem, hele tiden. tusind tak

Anmeld

7. september 2010

Malene84

MamaMis. skriver:

Dine unger er simpelthen så lækre, Malene .. Det har I gjort godt

Og rigtig fed tattoo, godt fundet på

Det var sødt sagt, tak ska du ha'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.