hvor er det surt altså!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
21 svar
0 synes godt om
5. september 2010

CiSo

Ja nu bliver jeg altså også nød til at lukke ud!! Jeg er så træt af, ikke at kunne passe noget som helst tøj, uden elastik i! Men på en anden side elsker jeg jo også min mave, og elsker at gå rundt med ham under mit hjerte  Men hvor ville jeg gerne kunne passe mine højtaljede bukser igen, mine kjoler og trøjer og ja! hvor er det surt at bryster og mave er blevet alt for stort! Men jeg har endnu ikke smidt det ud eller solgt det, i håb om engang at kunne passe det igen! MEN SKER DET NOGENSINDE?? Får jeg min gamle krop tilbage, hvor man kunne gå i stramme jeans og en top, uden at se fed ud! 

Hvor er det altså bare ØV ØV og atter ØV! 

Sorry for det sure opstød, men fuck hvor er det surt! 

selvom jeg stadigvæk elsker mit lille vidunder af hele mit hjerte!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

fit_fys

sophieamalia skriver:

Ja nu bliver jeg altså også nød til at lukke ud!! Jeg er så træt af, ikke at kunne passe noget som helst tøj, uden elastik i! Men på en anden side elsker jeg jo også min mave, og elsker at gå rundt med ham under mit hjerte  Men hvor ville jeg gerne kunne passe mine højtaljede bukser igen, mine kjoler og trøjer og ja! hvor er det surt at bryster og mave er blevet alt for stort! Men jeg har endnu ikke smidt det ud eller solgt det, i håb om engang at kunne passe det igen! MEN SKER DET NOGENSINDE?? Får jeg min gamle krop tilbage, hvor man kunne gå i stramme jeans og en top, uden at se fed ud! 

Hvor er det altså bare ØV ØV og atter ØV! 

Sorry for det sure opstød, men fuck hvor er det surt! 

selvom jeg stadigvæk elsker mit lille vidunder af hele mit hjerte!!

Ved lige præcis hvordan du føler... Synes jeg ligner en spærreballon når jeg kommer gående i et telt af en kjole eller top, og det er ca. 6 måneder siden jeg sidst kunne se mig selv som nogenlunde pæn og sexet...

MEN har alle intentioner om at kunne komme ned i mit gamle tøj efter fødslen, der skal bare arbejdes for det. Skal nok indstille mig på at der skal trænes en del, men vil super gerne være nogenlunde som før... Er indstillet på at der er sket et og andet med min krop, også nogle ting jeg ikke kan ændre på, men de overflødige kilo skal jeg nok få bugt med, det er i hvert fald min holdning

Og med lidt fanden-ivoldskhed og stædighed håber jeg det kan lade sig gøre

Anmeld

5. september 2010

CiSo

T.K. skriver:

Ved lige præcis hvordan du føler... Synes jeg ligner en spærreballon når jeg kommer gående i et telt af en kjole eller top, og det er ca. 6 måneder siden jeg sidst kunne se mig selv som nogenlunde pæn og sexet...

MEN har alle intentioner om at kunne komme ned i mit gamle tøj efter fødslen, der skal bare arbejdes for det. Skal nok indstille mig på at der skal trænes en del, men vil super gerne være nogenlunde som før... Er indstillet på at der er sket et og andet med min krop, også nogle ting jeg ikke kan ændre på, men de overflødige kilo skal jeg nok få bugt med, det er i hvert fald min holdning

Og med lidt fanden-ivoldskhed og stædighed håber jeg det kan lade sig gøre

ja, jeg har heller ikke følt mig sexet i jeg ved ikke hvor lang tid nu!! 

men ja, du har ret der skal bare kæmpes for det, fordi åhh hvor vil jeg gerne tilbage i min eget tøj! Vi må opdatere omkring hvordan det går herinde, når vi har født!

Anmeld

5. september 2010

fit_fys

sophieamalia skriver:

ja, jeg har heller ikke følt mig sexet i jeg ved ikke hvor lang tid nu!! 

men ja, du har ret der skal bare kæmpes for det, fordi åhh hvor vil jeg gerne tilbage i min eget tøj! Vi må opdatere omkring hvordan det går herinde, når vi har født!

Jep! det er en aftale... så kan vi holde hinanden til ilden, når det bliver for hårdt

Anmeld

5. september 2010

CiSo

T.K. skriver:

Jep! det er en aftale... så kan vi holde hinanden til ilden, når det bliver for hårdt

helt klart! Jeg er på! hvornår har du termin??

Anmeld

5. september 2010

fit_fys

helt klart! Jeg er på! hvornår har du termin??

26. oktober... I næste måned!!!  Hva med dig?

Anmeld

5. september 2010

CiSo

T.K. skriver:

26. oktober... I næste måned!!!  Hva med dig?

så er vi jo lige op ad hinanden! jeg har den 20!

Anmeld

5. september 2010

fit_fys

sophieamalia skriver:

så er vi jo lige op ad hinanden! jeg har den 20!

Uha! endnu mere spændende så!

Fedt at vi kan følge hinanden

Anmeld

5. september 2010

CiSo

T.K. skriver:

Uha! endnu mere spændende så!

Fedt at vi kan følge hinanden

ja, det er da bare for lækkert! :-D kender du kønnet?

Anmeld

5. september 2010

fit_fys

sophieamalia skriver:

ja, det er da bare for lækkert! :-D kender du kønnet?

Jep! en lille dreng - Viktor  

Hva med dig? og har i fundet navn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.