Det fineste fineste børnetøj....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. september 2010

Anne85

....har altså lige lyst til at lave lidt reklame for Leonora (bruger her på siden) og hendes alt for lækre baby og børnetøj Jeg har lige fået mit tøj hjem som hun har syet til mine unger... og iihhh hvor er det bare lækkert Fantastisk flot syet, super behageligt for ungerne at ha på og til en absolut rimelig pris Og til super hurtig levering... tøjet blev syet et par dage efter jeg bestilte det... fantastisk

Synes lige I skal se et par billeder...

Hun har syet bukser og vest til min lille datter på 7 uger... og bukser + anorak til min store dreng der fylder 3 år idag...

Og det er absolut ikke sidste gang jeg bestiller tøj fra hende... glæder mig allerede helt vildt til min datter bliver lidt større... tjek hendes hjemmeside ud, så forstår I hvad jeg mener: www.norastar.dk
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

quar20

Hvor ser det bare lækkert ud.. =)

Det vil jeg KLART benytte mig af dog i næste måned da vi lige er flyttet.. =)

Anmeld

5. september 2010

Anne85

quar20 skriver:

Hvor ser det bare lækkert ud.. =)

Det vil jeg KLART benytte mig af dog i næste måned da vi lige er flyttet.. =)

Ha ha... ja der skal jo lige være lidt penge på kontoen Men i næste måned kommer børnepengene Men jeg synes faktisk det er ganske rimelige priser... du kan se hendes priser for at sy på hendes hjemmeside - og stof fåes jo i alle prisklasser og det vælger du jo bare selv

Anmeld

5. september 2010

Anne85

man kan desværre ikke se det på de billeder jeg fik taget - men foret i anorakken er med de sødeste små pingviner - det synes min søn bare er rigtig fint
Og vesten til min datter kan vendes da hun har lavet den i noget super sejt stof på indersiden

Anmeld

5. september 2010

quar20

Anne85 skriver:

Ha ha... ja der skal jo lige være lidt penge på kontoen Men i næste måned kommer børnepengene Men jeg synes faktisk det er ganske rimelige priser... du kan se hendes priser for at sy på hendes hjemmeside - og stof fåes jo i alle prisklasser og det vælger du jo bare selv

Nej det er godt nok billigt...!! Så godt priserne.. =) men vil hellere bestille en go potion =) end at bestille et par bukser eks..

Men hvor sødt med jakken..!! det må jeg lige overveje..!

Anmeld

5. september 2010

Violamusensmor

SIKKE nogle lækre unger, i HELT igennem fantastisk tøj!!

Jeg bestilte næsten en hel sommergarderobe til Min datter Viola og har igen, bestilt en masse lækkert Vintertøj Fra Norastar.dk! Det er det fineste tøj, med de dejligste detaljer og ikke mindst er det bare SÅ lækkert for ungerne at have på. OG ikke ikke mindst, en MEGET dygtig syerske, der ved hvordan det skal laves.

Så jeg vil lige anbefale med her......BESTIL roligt hos Norastar.dk og GLÆD jer til at pakken kommer ;0) 

Vh Violasmor 

Anmeld

5. september 2010

Anne85

Violamusensmor skriver:

SIKKE nogle lækre unger, i HELT igennem fantastisk tøj!!

Jeg bestilte næsten en hel sommergarderobe til Min datter Viola og har igen, bestilt en masse lækkert Vintertøj Fra Norastar.dk! Det er det fineste tøj, med de dejligste detaljer og ikke mindst er det bare SÅ lækkert for ungerne at have på. OG ikke ikke mindst, en MEGET dygtig syerske, der ved hvordan det skal laves.

Så jeg vil lige anbefale med her......BESTIL roligt hos Norastar.dk og GLÆD jer til at pakken kommer ;0) 

Vh Violasmor 

Enig enig
Selv min kære husbond der altid brokker sig over mine tøjindkøb til ungerne måtte virkelig indrømme at det var super fedt tøj til billige penge

Anmeld

5. september 2010

Leonora

Anne85 skriver:

Enig enig
Selv min kære husbond der altid brokker sig over mine tøjindkøb til ungerne måtte virkelig indrømme at det var super fedt tøj til billige penge

Hi hi hvor er i søde...tak for det....og de kære mænd skal bare klappe i overføre flere penge til børnetøjs indkøb..ha ha ha ha ha...

Knus mig der gerne laver mere vintertøj

Anmeld

5. september 2010

Elvers

Skønne unger du har! Og hvor er tøjet fint, kan godt forstå du er vældig tilfreds... den stribede jakke er helt vildt skøn

Og til Leonora, du kan helt sikkert forvente en bestilling herfra, når vi får kønnet at vide

Anmeld

5. september 2010

Anne85

Elvers skriver:

Skønne unger du har! Og hvor er tøjet fint, kan godt forstå du er vældig tilfreds... den stribede jakke er helt vildt skøn

Og til Leonora, du kan helt sikkert forvente en bestilling herfra, når vi får kønnet at vide

Tak
Ja jakken er bare så fed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.