fyld til pirogger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.532 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. september 2010

Belinda83

Hej i skønne kvinder - jeg har brug for lidt hjælp til ideér til fyld når jeg laver pirogger - de par gange jeg har lavet dem, har jeg lavet med oksefars fyld, med en masse krydderier og noget tomatsovs - så det ik bliver for tørt at spise og så en dejlig frisk salat til ved siden af....

Men ville gerne prøve med andet fyld, men kan kun finde ideér i mine kogebøger/nettet hvor det er med fisk men vi er ikke gode fiskespiser her hjemme - så vil høre hvad putter i når i laver sådan nogle????

De er jo også gode til madpakker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2010

B&J

Belinda83 skriver:

Hej i skønne kvinder - jeg har brug for lidt hjælp til ideér til fyld når jeg laver pirogger - de par gange jeg har lavet dem, har jeg lavet med oksefars fyld, med en masse krydderier og noget tomatsovs - så det ik bliver for tørt at spise og så en dejlig frisk salat til ved siden af....

Men ville gerne prøve med andet fyld, men kan kun finde ideér i mine kogebøger/nettet hvor det er med fisk men vi er ikke gode fiskespiser her hjemme - så vil høre hvad putter i når i laver sådan nogle????

hvad med kylling lidt ost tomat og peberfrugt

Anmeld

5. september 2010

Frk.Munk

Heeej

Jeg laver nogle gange med skinke-strimler, tomat puré og revet ost + oregano, rør det godt sammen og så en klat på dejen inden de bliver lukket sammen :-)

Anmeld

5. september 2010

Belinda83

Det var da også nogle gode ideér.... takker

Anmeld

5. september 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
vi har sommetider lavet dem med skinkestrimler og pikantost.. det er dejlig nemt.. blander bare strimlerne og osten i en skål, og så kommer det i..

Anmeld

5. september 2010

Mette+Mathias

Belinda83 skriver:

Godtnok ikke lige fisk, men du får lige et par forslag:

Jeg bruger gerne rester af chili con carne, lasagne (inden man blander sovsen med lasagnepladerne *gg*), rester af spaghettisovs, og så tror jeg noget med noget fintsnittet hvidkål, revne gulerødder, brunet fars og lidt flåede tomater kunne smage godt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.